پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

راه اندازی دوره آموزشی روزنامه نگاری کاوشگر به زبان عربی

در پی تقاضای علاقمندان، مرکز بین المللی روزنامه نگاران اقدام به برگزاری مجدد دوره آموزشی در زمینه روزنامه نگاری کاوشگر کرده است. این دوره به زبان عربی و به صورت آن لاین ارائه می شود. آخرین فرصت تقاضای ثبت نام در این دوره آموزشی، پنجم سپتامبر است. درخواست افرادی که برای دوره قبلی درخواست داده بودند و پذیرفته نشده بودند، مجددا بررسی می شود و نیازی به درخواست مجدد نیست. این دوره به وسیله چند تن از مربیان مرکز بین المللی روزنامه نگاران و از 26 سپتامبر تا 31 اوت برگزار می شود. مرکز بین المللی روزنامه نگاران همچنین به زودی چند دوره آموزشی آن لاین جدید را به زبان فارسی برگزار خواهد کرد.

برگزاری گردهمایی رسانه و سازمان های سلامت محور در تهران

کنفرانس بین المللی رسانه و سازمان های سلامت محور از 18 تا 20 اسفند در تهران برگزار می شود. آخرین مهلت ارسال مقالات پیشنهادی برای ارائه در این کنفرانس 15 آبان است.

به گزارش سایت مدیا نیوز، علاقه‌مندان می‌توانند مقاله های خود را درباره موضوعاتی‌ چون رسانه و سازمان‌های سلامت محور و ادیان، رسانه و سازمان‌های سلامت محور و مردم، رسانه و سازمان‌های سلامت محور و همکاری‌های بین بخشی، ملی، منطقه‌یی و بین‌المللی، رسانه و سازمان‌های سلامت محور و تدوین راهبردها و هم‌چنین رسانه و سازمان‌های سلامت محور،محیط زیست و مقابله با تغییرات آب و هوایی به دبیرخانه‌ی کنفرانس ارسال کنند.برای اطلاعات بیشتر به این پیوند مراجعه کنید.

 

برگزاری مسابقه وبلاگ نویسی شب های قدر در تهران

مسابقه وبلاگ نویسی شب های قدر به وسیله فرهنگسرای فناوری اطلاعات راه اندازی شده است. علاقمندان می توانند تا پنجم مهر آثار خود را ارسال کنند.

شرایط و ضوابط شرکت در مسابقه به شرح زیر است:
- هر فرد می‌تواند 2 وبلاگ را در مسابقه شرکت دهد.
- آثار می‌بایست به زبان فارسی باشد.
- مطالب می‌بایست یکی از قالب‌های گزارش،‌ مقاله، خاطره، ترجمه را در برگیرد.
- حداقل یک اثر مرتبط با قالب‌های اعلام شده در وبلاگ خود منتشر کرده باشد.
- ذکر دقیق مأخذ برای آثار ترجمه شده الزامی است.

برای اطلاعات بیشتر به این  پیوند مراجعه کنید.

تبلیغات به مثابه یک نشانه است

در مورد مدل FCB در تبلیغات چیزی شنیده‌اید؟ این مدل به شما می‌گوید براساس نوع کالایی که دارید، چه رسانه و چه نوع تبلیغی برای کمپین شما مناسب خواهد بود. همه این دنگ و فنگ‌ها برای این است که تبلیغات چی‌ها بتوانند با اثری که خلق می‌کنند، بیشترین تاثیر را روی مخاطب خود بگذارند. نویسنده وبلاگ “تبلیغ از نوع بازرگانی” به نشانی http://ha-bananej.blogfa.com ادامه داده است: توسل به روش‌های جور واجور تبلیغاتی برای این است که بهترین ارتباط با مخاطب هدف برقرار شده و نان راحت‌تر به تنور بچسبد. ریزه‌کاری‌های این کار تاحدی زیاد شده که حتی انتخاب زبان متناسب با محصولی که قرار است تبلیغ شود هم اهمیت زیادی پیدا کرده است. در همین مورد تحقیقی در هند صورت گرفته که نتایجش خیلی جالب است.

سایتی برای مطالعه سه بعدی منابع زیست محیطی راه اندازی شد

روزنامه نگاران می توانند از خدمات وب سایتی که به طور سه بعدی تغییرات زیست محیطی و مناطق آسیب پذیر را نمایش می دهد ، استفاده کنند. این سایت به وسیله برنامه محیط زیست سازمان ملل متحد و با همکاری گوگل راه اندازی شده است و علاوه بر مشخص کردن مکان های پر خطر از نظر تخریب محیط زیست بر روی یک نقشه سه بعدی، اطلاعات لازم را هم در اختیار علاقمندان قرار می دهد.روزنامه نگاران حوزه محیط زیست می توانند با استفاده از امکانات این سایت وضع 200 منطقه در جهان از جمله یخچال های گرینلند و آلاسکا و جنگل های آمازون و ماداگاسکار را پیگیری کنند.برای دسترسی به این سایت می توانید به این پیوند مراجعه کنید.