پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

سریع‌ترین راه رسیدگی به جرائم اینترنتی: ارسال ایمیل به shora@isp

عضو اصلی مجتمع شماره 34 رسیدگی به جرایم رایانه‌یی و اینترنتی دادگستری کل استان تهران گفت: بهترین و سریع‌ترین راه برای رسیدگی به جرایم اینترنتی از طریق ارسال ایمیل به آدرس shora@isp.ir است.باقر افخمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: شاکیان می‌توانند موارد و مدارک شکایت خود را به‌صورت فایل ضمیمه شده برای ما ایمیل کنند و یا به صورت حضوری و در ساعات اداری به مجتمع مراجعه کنند.

ادامه مطلب ...

«روزی همه کتاب‌های جهان را می‌خوانید»

خبرگزاری مهر، سمیرا مصطفی نژاد - مدیرفنی برنامه جستجوی کتاب و کتابخانه دیجیتال گوگل که با هدف دیجیتالی کردن تمام کتابهای جهان و فراهم آوردن امکان دسترسی به آنها در حال تکمیل است در گفتگوی مشروح با گروه فناوریهای نوین خبرگزاری مهر از جزئیات ایجاد کتابخانه گوگل و دلایل اعتراض به آن سخن گفت.مدیر فنی پروژه کتابخانه دیجیتال گوگل که سابقه کار در مرکز مطالعاتی امس ناسا را نیز دارد در رشته های هوش مصنوعی، علوم رایانه ای و تئاتر در دانشگاههای تگزاس و داک تحصیل کرده است و اکنون بخشی از مسئولیت سنگین پروژه جنجالی کتابخانه دیجیتال گوگل و برنامه جستجوی کتاب گوگل را به عهده دارد. وی در مصاحبه اش با گروه فناوریهای نوین خبرگزاری مهر تاکید می کند که اعتراضات اخیر علیه برنامه کتابخانه دیجیتال کاملا عادی بوده و ناشی از عظمت بالای این پروژه است.

ادامه مطلب ...

فیس‌بوک ۳۰۰ میلیونی شد

شبکه اجتماعی فیس بوک که اکنون به بزرگترین شبکه اجتماعی جهان تبدیل شده است اعلام کرد تعداد کاربران فعال این شبکه در سراسر جهان به 300 میلیون نفر رسیده است.به گزارش خبرگزاری مهر، بزرگترین شبکه اجتماعی جهان به تازگی وسیعتر شده و اعلام کرده است از سرتاسر جهان ماهانه در حدود 300 میلیون کاربر در آن به فعالیت می پردازند. این شبکه در عین حال اعلام کرد درآمدزایی را بر اساس برنامه هایش آغاز کرده است.این در حالی است که این شرکت به هیچ وجه انتظار نداشت قبل از سال 2010 بهره برداری مالی خود را آغاز کند.

ادامه مطلب ...

زمان و چگونگی انتشار مجدد هنوز مشخص نیست

روزنامه شرق بعد از پایان مهلت اعتراض دو طرف پرونده به حکم لغو توقیف روزنامه مجددا منتشر خواهد شد.مهدی رحمانیان ـ مدیر مسوول روزنامه شرق ـ در گفت‌وگو با ایسنا، با تایید خبر رفع توقیف این روزنامه گفت: هنوز تصمیمی برای تاریخ و چگونگی انتشار شماره جدید این روزنامه گرفته نشده است.او در بیان دلیل لغو ممنوعیت انتشار ابراز کرد: در حکمی که به دست من رسیده، آمده است: «از آنجا که هیات محترم منصفه متهم (مدیر مسوول روزنامه) را مستحق تخفیف دانسته است از این روزنامه رفع توقیف می‌شود».

ادامه مطلب ...

ابزار جدید گوگل برای تورق در اخبار آنلاین: Fast Flip

 گوگل سرویس جدیدی به نام Fast Flip معرفی کرده‌است که به کاربر اجازه تورق سریع در اخبار آنلاین را می‌دهد.به گزارش بی‌بی‌سی، نحوه مرور اخبار در این سرویس دقیقاً مانند تورق صفحات روزنامه و مجلات است. به این ترتیب که تصویری از هر وب‌سایت مربوط به خبر و اخبار مرتبط نمایش داده می‌شوند. اگر کاربر قصد مطالعه کامل خبر را داشته باشد، با کلیک بر روی تصویر به صفحه مربوطه هدایت می‌شود.

ادامه مطلب ...