پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

برگزاری نمایشگاه دانشجویان روابط عمومی گرافیک و فناوری

 
 نمایشگاه گروهی دانشجویان روابط عمومی، تکنولوژی و گرافیک مرکز علمی – کاربردی شماره 290 وابسته به موسسه فرهنگی – هنری عالیان طی روزهای 2-1 خردادماه، در خانه عکاسان حوزه هنری برگزار می‌شود.
خانم شهناز اسدیان مدرس روابط عمومی مرکز فوق با اعلام این مطلب، از کلیه دانشجویان روابط عمومی برای بازدید از نمایشگاه دعوت کرد.

انتشار کتاب هویت روابط عمومی در ایران

 
 
کتاب «هویت روابط عمومی در ایران» مشتمل بر مجموعه قوانین، مقررات، دستورالعمل‌ها و آئین‌نامه‌های روابط عمومی به اهتمام روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و توسط آقای عباس محمدی اصل تدوین و چاپ شد.دیدگاه هوشمند سفیدی را درمورد این کتاب در سایت «موسسه روابط عمومی آرمان» به نشانی www.Armanpr.com ملاحظه فرمائید.

نقش موتورهای جست‌وجو در افکار عمومی

دکتر داوود زارعیان در نشستی با عنوان نقش موتورهای جست‌وجوی اینترنتی در مدیریت افکار عمومی جهان با بیان این که در دنیا از نظر کیفیت اینترنت رتبه‌ خوبی نداریم زیرا اینترنت هنوز وارد زندگی مردم نشده است، به تعداد 18 میلیون کاربر اینترنت در حال حاضر در ایران اشاره کرد و گفت: آخرین آمار سال 2007 در خصوص کاربران اینترنت و میزان استفاده از موتورهای جست‌وجو نشان می‌دهد که 57 درصد از کاربران اینترنت هر روز حداقل یک بار وارد این موتورها شده و 85 درصد از ترافیک هدفمند در اینترنت توسط موتورهای جست‌وجو ایجاد می‌شوند. گزارش کامل

افتتاح پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه رسانه و علوم ارتباطات

پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه رسانه و علوم ارتباطات ایران (مدیانیوز) همزمان با ۲۷ اردیبهشت، روز جهانی ارتباطات و جامعه‌اطلاعاتی افتتاح شد.
این پایگاه اینترنتی به همت جمعی از فعالان و پژوهشگران عرصه رسانه و علوم ارتباطات آغاز به کار کرده است.
مدیانیوز در ۱۰ سرویس خبری باعناوین چاپ و نشر، صدا و تصویر، فناوری اطلاعات، مخابرات، تبلیغات، صنفی، دانشگاه، علمی، سازمان‌ها، رویدادها و بیش از ۹۰ سرویس‌ فرعی به پوشش رویدادهای حوزه رسانه و ارتباطات می‌پردازد.
در طراحی و اجرای فنی مدیانیوز تلاش شده از امکانات فنی جدید سایت‌های خبری متناسب با فضای وب ۲ استفاده شود.
از جمله این امکانات می‌توان به برچسب‌گذاری روی اخبار، ارائه فهرست الفبایی موضوعات و برچسب‌ها، بوک‌مارکینگ اخبار و اشتراک خبری از طریق فید و مینی‌بلاگ‌ها اشاره کرد.
مدیانیوز از طریق آدرس اینترنتی www.medianews.ir قابل دسترس است.

گرایش‌های جدید در رشته علوم ارتباطات ایجاد می‌شود

 
 سعی بر این است تا مقطع کارشناسی ارشد را در چند‌ گرایش روزنامه‌نگاری تلویزیونی و جامعه‌شناسی رسانه در واحد علوم و تحقیقات راه‌اندازی کنیم.محمد سلطانی‌فر از برگزاری نخستین سمینار بین‌المللی ارتباطات با موضوع نقش زبان در ارتباطات در سال جاری خبر داد و گفت: در بسیاری از کشورهای دنیا رشته علوم ارتباطات بسیار بسط و گسترش داده شده است، از جمله رشته‌هایی که جای آن واقعاً در کشور ما خالی است‌، رشته روز‌نامه‌نگاری تلویزیونی و جامعه‌شناسی رسانه است که امیدواریم با تدبیر مسئولان بتوان این رشته‌ها را ‌ایجاد کرد. ‌مدیر گروه علوم ارتباطات اجتماعی گفت: از دیگر برنامه‌های مورد توجه در آینده نزدیک ایجاد یک نشریه تخصصی علمی ـ پژوهشی‌ مرتبط با این رشته است.