پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

شهر مجازی xeeus راه‌اندازی شد

وبنا - شهر مجازی xeeus راه اندازی شد به گفته مدیر سایت شهر مجازی xeeus محلی است برای احساس تفاوت ها ، مخصوص کاربرانی متفاوت که دوست دارند تفاوت را حس کنند.اختصاص یک وبلاگ حرفه ای،اختصاص یک پروفایل حرفه ای، اختصاص یک فروشگاه مجازی به کاربر، سیستم پیغام خصوصی، ایجاد گالری عکس برای هر کاربر، امکان اتصال سایت viwio، سیستم یادآوری و کانال های بحث و گفتگو از سرویس های این سایت است.برای مشاهده سایت به آدرس www.xeeus.com مراجعه کنید.

روزنامه «روزگار» مجددا منتشر می‌شود

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با رفع مشکلات حقوقی و رای دادگاه، روزنامه "روزگار" مجددا منتشر می شود."محمد پرویزی" روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: روزنامه "روزگار" با رای دادگاه توقیف موقت شده بود که با رفع مشکلات حقوقی و با نظر دادگاه مجوز انتشار مجدد گرفته است.وی با بیان اینکه "هنوز به طور رسمی چیزی در این خصوص از سوی دادگاه به این اداره کل اعلام نشده است"،‌ اظهار داشت: توقیف روزنامه روزگار از طریق هیات نظارت بر مطبوعات بوده و انتشار مجدد آن با حکم دادگاه انجام می شود.روزنامه "روزگار" به مدیر مسوولی "فرزانه خرقانی" آبان ماه سال 85 طبق بند "ب" ماده 33 قانون مطبوعات توسط دادگاه صالحه توقیف شد.

مستندات همایش روابط عمومی الکترونیک ...

مستندات سومین همایش روابط عمومی الکترونیک در دیدار مشترک مدیر کل دفتر وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر همایش روابط الکترونیکی به این وزارتخانه ارایه شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پرویز کرمی - مدیر کل دفتر وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی - در این دیدار با تاکید بر ضرورت توسعه روابط عمومی الکترونیک، خواستار کاربردی شدن نتایج و دستاوردهای همایش روابط عمومی الکترونیک در ادارات کل و واحدهای روابط عمومی وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها شد.

ادامه مطلب ...

دولت باید تصمیم‌های لازم را برای پیشبرد جامعه اطلاعاتی اخذ کند

دولت باید تصمیم‌های لازم را برای پیشبرد جامعه اطلاعاتی به وجود آورده، قوانین مورد نیاز را وضع کرده و به پایبندی به این قوانین متعهد باشد به نحوی که مردم برای فکر کردن، تولید و مصرف اطلاعات کاملا احساس امنیت کنند. محمدمهدی فرقانی - استاد ارتباطات - لازمه ورود به جامعه اطلاعاتی را پیش فرض‌هایی دانست که زمینه تحقق جامعه اطلاعاتی بر بستر آن مستقر شده و حرکت می‌کند. او ادامه داد: از جمله ملزومات جامعه اطلاعاتی قوانین است که آزادی بیان، قلم و حق دسترسی آزاد و همگانی به اطلاعات و نیز مسوولیت دولت را در زمینه دسترسی مردم به قلمرو اطلاعات را تضمین کند. وی تصریح کرد: این جامعه باید حریم خصوصی افراد، آزادی بشر و آزادی جست‌وجوی اطلاعات را به رسمیت بشناسد و تضمین قانونی داشته باشد.

«پارس‌وت»؛ سرویس ایجاد نظرسنجی برای وبلاگ‌ها و سایت‌ها

پارس وت (ParsVote)؛ یکی از سایت‌های گروه پرشین بلاگ است که با هدف ارائه سرویس ایجاد نظرسنجی برای قرار دادن در وبلاگ‌ها و سایت‌ها راه‌اندازی شده است. این سایت امکان ایجاد انواع نظرسنجی را با قابلیت‌های بسیار فراوان در اختیار وبلاگ‌نویسان و مدیران سایت‌ها قرار می‌دهد. ایجاد نظرسنجی به زبان‌های فارسی و انگلیسی در پنل مجزا، امکان درج تا حداکثر 7 گزینه برای هر سوال، امکان دریافت مشخصات پاسخ دهنده شامل نام و آدرس ایمیل، امکان مشاهده نتایج نظرسنجی به صورت عمومی‌ یا اختصاصی فقط برای مدیر سایت، ایجاد تعداد نامحدود نظرسنجی در هر اکانت کاربری، امکان دریافت گزینه‌های پیشنهادی کاربر به غیر از پاسخ‌های پیش فرض، نمایش دیاگرام و گزارش‌های دقیق از آمار پاسخ‌های دریافتی و تعیین Style نمایشی شامل رنگ و سایز فونت و ابعاد کادر نظرسنجی از جمله امکانات نظرسنجی‌های چند گزینه‌ای است.