پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

تبدیل سایت Live.com مایکروسافت به شبکه اجتماعی

همکاران سیستم - پورتال Live.com شرکت مایکروسافت تغییر مهمی کرده و به یک شبکه اجتماعی مبدل می شود. این سایت دیگر یک موتور جستجو نیست بلکه شبکه اجتماعی است که اطلاعات فعالیت های کاربران و محتوا را از سراسر وب جلب می کند. سرویس های Live Photos و ٌWindows Live People نیز به این سایت اضافه شده است. به آدرس home.live.com مراجعه کنید.کاری که صورت گرفته چیزی است که یاهو یکسال است راجع به آن صحبت می کند. کاربران می توانند به صورت اتوماتیک با دوستانشان در Windows Live Messenger مرتبط شوند. در حال حاضر این نرم افزار پرطرفدارترین خدمت پیام رسانی در جهان است. بنابر آمار comScore این خدمت 268 میلیون عضو دارد و این رقم برای یاهو 116 میلیون و در مورد گوگل Talk تنها 6 میلیون نفر است!

ادامه مطلب ...

انتشار راهنمای گوگل برای طراحی بهینه وب‌سایت‌ها

گوگل به تازگی دستورالعمل تازه ای را منتشر کرده تا طراحان وب سایت های اینترنتی با استفاده از آن صفحات مذکور را به گونه ای طراحی کنند که به هنگام انجام جستجوهای مرتبط با آن از طریق گوگل نتایج بهتری برای وب سایت ها به دست آید.به گزارش فارس به نقل از بتانیوز، هم اکنون یکی از مهم ترین دغدغه های مدیران وب سایت ها نمایش صفحات مورد نظر آنها در رتبه ای مناسب در موتورهای جستجو است و راهنمای گوگل در این زمینه موسوم به Search Engine Optimization Starter Guide تحقق این هدف را تسهیل می کند.

ادامه مطلب ...

جلوه بصری روزنامه می‌تواند از خواندنی بودنش حمایت کند

کارگاه صفحه‌آرایی در دومین روز از آغاز پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها برگزار شد.به گزارش ایسنا، مختاریان - کارشناس - در این کارگاه با بیان این که جلوه‌ی بصری و دیدنی روزنامه‌ها خواندنی بودن آن‌ها را حمایت می‌کند درباره‌ی رسانه‌های مکتوب اظهار کرد: رسانه‌های مکتوب اولین رسانه‌ها در تمام جهان هستند که به اعتمادسازی، بسترسازی، برجسته‌سازی، فرهنگ‌سازی و تمدن‌سازی می‌پردازند.

ادامه مطلب ...

محور مقالات چهارمین همایش روابط عمومی الکترونیک اعلام شد

چهارمین همایش روابط عمومی الکترونیک به بررسی موضوع "روابط عمومی الکترونیک در جامعه‌ی اطلاعاتی" می پردازد. به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر محمد سلطانی‌فر - رییس کمیته‌ی علمی چهارمین همایش روابط عمومی الکترونیک - با اعلام این مطلب اظهار کرد: ضرورت تجدیدنظر در چارت سازمانی روابط عمومی‌ها مبتنی بر آیین‌نامه جدید (ابلاغی مردادماه 86 از سوی دولت)، مدل‌های پیاده‌سازی روابط عمومی الکترونیک در دستگاه‌های دولتی، مدل‌های پیاده‌سازی روابط عمومی الکترونیک در شرکت‌های بخش خصوصی و تعاونی، روابط عمومی الکترونیک و آموزش فراگیر دانشگاهی و حرفه‌یی، روابط عمومی الکترونیک و نظام‌های اطلاع‌رسانی، روابط عمومی الکترونیک و رسانه‌های جدید، روابط عمومی الکترونیک و زیرساختهای فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات در ایران، روابط عمومی الکترونیک و نظرسنجی الکترونیک و روابط عمومی الکترونیک و دیپلماسی عمومی از محورهای مقالات همایش چهارم است.

ادامه مطلب ...

چین قانون صدور مجوز را برای رسانه‌های خارجی تسهیل می‌کند

چین برای خاتمه دادن به اختلاف تجاری با آمریکا، اتحادیه‌ی اروپا و کانادا موافقت کرد از شدت محدودیت برای فراهم‌کنندگان اخبار و اطلاعات خارجی در داخل این کشور بکاهد.به گزارش ایسنا، این توافقنامه که در ژنو به امضا رسید به سازمان‌های فراهم کننده‌ی اخبار و اطلاعات بین‌المللی مانند بلومبرگ، Dow Jones&Company و تامسون رویترز امکان می‌دهد در داخل چین آزادانه‌تر فعالیت کرده و خدماتشان را به فروش رسانند.

ادامه مطلب ...