پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

اولین نشست هیئت مؤسس بنیاد فرهنگی پروفسور کمالی پور برگزارشد

اولین جلسه  هیئت مؤسس بنیاد غیر انتفاعی فرهنگی و ارتباطی پروفسور یحیی کمالی پور برگزارشد.در این نشست که با حضور اعضای هیئت مؤسس و تعدادی از اساتید علوم ارتباطات برگزار شد پروفسور کمالی پور با تشریح اهدافش از راه اندازی این بنیاد گفت : من ایرانی و عاشق ایران هستم و بنا دارم در آستانه 60سالگی خود با تأسیس این بنیاد و با کمک اساتید و اعضای هیئت مؤسس ، در زمینه توسعه دانش ارتباطات در کشورم و به ویژه در نقاط محروم تلاش کنم . رییس انجمن جهانی ارتباطات با بیان اینکه در ایران استعدادهای بسیاری در میان نوجوانان و جوانان وجود دارد افزود : اولین پروژه این بنیاد را از زادگاه خود راور کرمان آغاز کرده و سپس به سایر نقاط محروم تسری خواهیم داد. وی با اشاره به روند اخذ مجوزهای برای تأسیس بنیاد افزود : بنا داریم با توسعه دایره مشورت  خود زمینه دریافت نقطه نظرات اساتید ، دانشجویان و علاقمندان را برای ارتقا و اثربخشی برنامه های بنیاد فراهم کنیم . در این نشست هریک از اعضای حاضر به بیان دیدگاه های خود پرداختند .

 گزارش تصویری این مراسم

 اخبار تکمیلی در این زمینه بزودی منتشر خواهد شد.

 

چهارمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی به کار خود پایان داد

چهارمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی با معرفی روابط عمومی‌های برتر و تقدیر از آنان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، چهارمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران که در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می شد طی مراسمی با معرفی روابط عمومی‌های برتر و رسانه‌های برتر در پوشش اخبار روابط عمومی‌ها، به کار خود پایان داد. در این مراسم و در بخش رسانه‌های برتر ، خبرگزاری فارس، خبرگزاری ایسکانیوز ، روزنامه همشهری، روزنامه تفاهم، هفته‌نامه فرهیختگان، هفته‌نامه کیمیای ایران، هفته‌نامه هگمتانه و شبکه رادیو جوان به عنوان رسانه‌هایی که بیشترین پوشش اخبار روابط عمومی ها را داشتند، شناخته شدند و نمایندگان آنها لوح سپاس و تندیس دریافت کردند. همچنین جایزه و تندیس ترویج روابط عمومی ویژه نمایندگان استانی، به سید امیر رضا حسینی نژاد، مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود، هادی زمانی، کارشناس روابط عمومی بیمه خدمات درمانی اصفهان ، تورج پایمرد، مدیر روابط عمومی کارخانه تولید آلومینیوم ایران، سعید ربیعی ، مدیر روابط عمومی مؤسسه مطبوعاتی حیدربابا، سعید دهقان نیری، مدیر روابط عمومی سپاه منطقه قزوین و مجید رسولی فریمانی و امیر عرفانی نمایندگان کنفرانس در خراسان رضوی رسید. در بخش تعالی‌گران و یاریگران روابط عمومی نیز، شرکت امداد خودرو ایران، سعید معادی، مدیر کل روابط عمومی صندوق تعاون کشور، مؤسسه قرض‌الحسنه مالی و اعتباری مهر ،قاسم محمدی مدیر روابط عمومی بانک کشاورزی، عسگریان مدیرعامل هتل لاله، عیسی خندان ، مدیرعامل مجمع مطبوعات تخصصی کشور، کریم بیگی مدیرعامل هتل آسمان اصفهان و داود چابک مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی ماهان موفق به دریافت جایزه شدند. آخرین بخش به سخنرانان خارجی اختصاص داشت که در این بخش، ساندر اشروورز، پروفسور یوجوال چادهوری ، نادیا رفعت‌شیخ ، پروفسور یحیی کمالی‌پور و پروفسور کریس گالووی به عنوان نفرات برتر جوایزی دریافت کردند.

اخبار و گزارشات تکمیلی را می توانید در این قسمت ببینید.

 

دومین همایش مدیران آموزش

  امروزه منابع انسانی به عنوان اصلی ترین جزء هر سازمانی درنظر گرفته می شوند. یکی از موضوعات مهم در خصوص منابع انسانی، تمایل و توانائی آنان در انجام صحیح وظایف محوله و فعالیت ها و همچنین علاقمندی آنها به مشارکت و همکاری در دستیابی به اهداف سازمان می باشد. یکی از مؤثرترین راهها برای ارتقاء این توانائی و علاقمندی، آموزش است. در واقع می توان گفت امروزه آموزش نیروی انسانی، نقش عمده ای در بقاء سازمانها در عرصه رقابت دارد. دومین همایش مدیران آموزش در نظر دارد ضمن انتقال اهمیت و نقش آموزش مؤثر، دستاوردهای آموزش در سازمانهای موفق را به نمایش بگذارد و توانائی مدیران و کارشناسان واحدهای آموزش سازمانها را در طراحی، برنامه ریزی، سازماندهی، پایش و اندازه گیری آموزش منابع انسانی ارتقاء بخشد. این همایش به دنبال برگزاری موفق همایش اول که در خردادماه 86 برگزار شد، در تاریخ 20 و 21 خردادماه 87 برگزار خواهد گردید.

دبیر کل انجمن متخصصان روابط عمومی انتخاب شد

در آستانه برگزاری چهارمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، دبیر کل انجمن متخصصان روابط عمومی معرفی شد. به گزارش آنا، در آخرین جلسه هیأت مدیره این انجمن، مهدی باقریان، مدیر کل روابط عمومی و بین المللی پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله با اکثریت آراء به عنوان دبیر کل انجمن متخصصان روابط عمومی انتخاب شد. باقریان تاکنون در کارنامه خود عناوینی چون مدیر پروژه دایره المعارف روابط عمومی، مدیر روابط عمومی دانشگاه صعتی خواجه نصیرالدین طوسی، مدیر مسؤولی و سردبیری فصلنامه تخصصی کارگزار روابط عمومی و دو فصلنامه فنون روابط عمومی، تألیف شش عنوان کتاب تخصصی روابط عمومی و دبیر کل چهار دوره از کنفراس بین المللی روابط عمومی ایران را داشته است.

سمینار مهارت های کسب و کار موفق

سمینار مهارت های کسب و کار موفق در روز 30 آبانماه سالجاری با سخنرانی پروفسور مایکل اودانی از دانشگاه دوبلین ایرلند در محل مرکز کارآفرینی دانشگاه تهران از ساعت 9 الی 17 برگزار خواهد شد. شرکت کنندگان در این دوره آموزشی یک روزه موفق به کسب گواهینامه از دانشگاه دوبلین و مرکز کارآفرینی دانشگاه تهران خواهند شد. علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به وب سایت مرکز کارآفرینی دانشگاه تهران به آدرس www.karafarini.ut.ac.ir مراجعه ویا با شماره های 22549984و 22765975تماس حاصل فرمایند.