پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

تبلیغات به مثابه یک نشانه است

در مورد مدل FCB در تبلیغات چیزی شنیده‌اید؟ این مدل به شما می‌گوید براساس نوع کالایی که دارید، چه رسانه و چه نوع تبلیغی برای کمپین شما مناسب خواهد بود. همه این دنگ و فنگ‌ها برای این است که تبلیغات چی‌ها بتوانند با اثری که خلق می‌کنند، بیشترین تاثیر را روی مخاطب خود بگذارند. نویسنده وبلاگ “تبلیغ از نوع بازرگانی” به نشانی http://ha-bananej.blogfa.com ادامه داده است: توسل به روش‌های جور واجور تبلیغاتی برای این است که بهترین ارتباط با مخاطب هدف برقرار شده و نان راحت‌تر به تنور بچسبد. ریزه‌کاری‌های این کار تاحدی زیاد شده که حتی انتخاب زبان متناسب با محصولی که قرار است تبلیغ شود هم اهمیت زیادی پیدا کرده است. در همین مورد تحقیقی در هند صورت گرفته که نتایجش خیلی جالب است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد