پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

دکتر حسینعلی افخمی ، مدیر گروه ارتباطات شد

دکتر افخمی ،استاد دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی به عنوان مدیر گروه ارتباطات انتخاب شد . دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی دارای سه گرایش روزنامه نگاری ، روابط عمومی و فناوری اطلاعات می باشد . این دانشکده که تنها دانشکده دولتی در رشته ارتباطات است از سال ١٣٦٩ در مقطع کارشناسی ارشد و از سال ١٣٧٥ در مقطع دکترا ، دانشجو می پذیرد . دکتر حسین افخمی فارغ التحصیل کارشناسی ارتباطات از همین دانشگاه و دارای دکترای ارتباطات از انگلستان می باشد .  ادامه...

عامل بی‌تاثیری وبلاگ‌ها در ایران

نداشتن «رویکرد» و «دستگاه تحلیل»؛ مهمترین عامل بی‌تاثیری وبلاگ‌ها در ایران. >>>

لیست منابع دکترای تخصصی ارتباطات

شورای تحصیلات تکمیلی گروه ارتباطات دانشگاه تهران منابع پیشنهادی برای آشنایی دانشجویان با منابع پرسش‌های کنکور دکترای تخصصی ارتباطات در سال 1386 را ارائه کرد. 
دکتر مسعود کوثری مدیرگروه ارتباطات دانشگاه تهران با اعلام خبر فوق افزود‏، این منابع صرفا جهت آشنایی داوطلبان با حوزه‌های موردتوجه شورا ارائه شده و الزامی برای طرح سوال از این منابع وجود ندارد. >>>

نشست تخصصی: بازی‌های رایانه‌ای و رسانه

مرکز تحقیقات و مطالعات رسانه‌ای همشهری اولین نشست «بازی‌های رایانه‌ای و رسانه» را با همکاری گروه ارتباطات دانشگاه تهران برگزار می‌کند. این نشست در روز دوشنبه 29 بهمن‌ماه از ساعت 10 تا 16 در تالار دکتر علی شریعتی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
هم‌چنین این نشست که به عنوان یکی از نشست‌های علمی مرکز تحقیقات و مطالعات رسانه‌ای همشهری تحت عنوان «جستار ماه» برگزار می‌شود موضوع بازی‌های رایانه‌ای را به منزله یکی از جلوه‌های فرآورده‌های چندرسانه‌ای به بحث می‌گذارد. >>>

تاز های نشر/ مبانی روابط عمومی الکترونیک

nature podcast

 

نام کتاب: مبانی روابط عمومی الکترونیک

تالیف: سعید یعقوبی

انتشارات: کارگزار روابط عمومی

نوبت چاپ: اول/ 1386

تعداد صفحه: 150

شمارگان: 3000 نسخه

قیمت: 3000 تومان

 

فهرست مطالب

فصل اول: روابط عمومی

فصل دوم: ارتباطات

فصل سوم: چارچوب مفهومی روابط عمومی اینترنتی

3-1. ساختار روابط عمومی اینترنتی

3-2. الگوی ارتباطی روابط عمومی اینترنتی

3-3. انواع مدل های کسب و کار در روابط عمومی اینترنتی

3-4. جایگاه روابط عمومی نوین (اینترنتی) در حوزه های سازمانی

3-5. نتیجه گیری