پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

برگزاری دوره MBA در دانشگاه صنعتی امیرکبیر

دانشگاه امیر کبیر به عنوان دانشگاه پیشتاز کشور در رشته های فنی و مهندسی بیش از نیم قرن تجربه تربیت مهندسان در زمینه های مختلف را دارد. دانش آموختگان دانشگاه نقش بسیار مهمی در اعتلای صنعت و مدیریت کشور و همچنین اعتلای آموزش عالی داشته اند. اندوخته ارزشند علمی و پژوهشی دانشگاه، مدیریت را برآن داشت که با مطالعات گسترده در دو سال اخیر و هچنین تجربه آموزشی در رشته های مدیریت در چند دانشکده اقدام به تاسیس دوره کارشناسی ارشد MBA نماید.علاقمندان       می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به نشانی www.aut.ac.ir مراجعه نمایند. 

رادیو تجارت بزودی افتتاح می شود

جام جم: رادیو تجارت با مشارکت سازمان توسعه تجارت به عنوان زیر مجموعه معاونت صدای رسانه ملی، کار خود را شروع میکند. عبدالکریم خیامی، مدیر رادیو تجارت در نشستی مطبوعاتی با اعلام این مطلب و با اشاره به فعالیت های این شبکه، گفت: بسیاری از فعالان اقتصادی بویژه در خارج از تهران هنوز به شیوه تجارت سنتی کار می کنند و با تسهیلات دولتی و قوانین مصوب منطقه ای و بین المللی آشنا نیستند و از آموزش های لازم بی بهره اند. همه این معضلات در کنار هم موجب عقب ماندگی تجارت می شود و ما می خواهیم از پوشش سراسری رادیو تجارت استفاده کنیم و نکات ضروری را به اطلاع فعالان تجاری برسانیم. وی همچنین از توجه اساسی مدیران و برنامه سازمان توسعه تجارت بر اصل 44 قانون اساسی به عنوان محور اصلی برنامه ها یاد کرد و گفت: به دلیل تاکید رهبر معظم انقلاب بر این اصل، رادیو تجارت ضمن اینکه در همه برنامه هایش به آن توجه دارد، برنامه ای را نیز به صورت اختصاصی به این مساله مهم اختصاص داده است. رادیو تجارت از 29 مهر با 4 ساعت برنامه در روز از ساعت 10 صبح تا 14 کار خود را آغاز می کند. این شبکه فعلاً روی موج رادیو ورزش اف. ام فرکانس 5/102 شنیده می شود . 70 درصد برنامه های آن نیز زنده هستند. برنامه های صبحگاهی این شبکه رادیویی به شکل عمومی تر اطلاع رسانی میکنند و ساعات بعد از ظهر نیز به بحث های تخصصی اختصاص یافته است.

استقبال بی سابقه از دومین کنفرانس مهندسی رسانه

جام جم: افزایش چشمگیر بازدیدکنندگان خارجی از دومین کنفرانس مهندسی رسانه، مسئولان این کنفرانس را برای برگزاری آن در سال آینده در سطح بین المللی مصمم تر کرده است. براساس آمار حدود 600 هزار نفر به سایت این کنفرانس به نشانی www.broadcast.iribu.ir  کنفرانس مراجعه کرده اند. این کنفرانس ۲۶ تا ۲۸ آبان ماه در دانشکده صدا و سیما برگزار میشود.

مجموعه ‌مقالات همایش روابط‌عمومی‌الکترونیک

کتاب مجموعه مقالات دومین همایش روابط عمومی ‌الکترونیک کمتر از دوماه دیگر روانه بازار کتاب خواهد شد. این کتاب که توسط دبیرخانه دایمی همایش روابط عمومی الکترونیک منتشر می‌شود، در برگیرنده آخرین مقالات تولید شده توسط جمعی از اساتید علوم ارتباطات از جمله دکتر سعیدرضا عاملی، دکتر مهدی محسنیان‌راد، دکتر علی‌اصغر محکی، دکتر فریدون وردی‌نژاد، دکتر حمید ضیایی‌پرور و جواد قاسمی در حوزه روابط عمومی الکترونیک به همراه مقالات‌برتر بخش فراخوان دومین همایش روابط عمومی الکترونیک است.

جشنواره مقالات و سایت برتر تجارت الکترونیکی

 جشنواره مقالات و سایت برتر تجارت الکترونیکی در چهارمین همایش تجارت الکترونیکی برگزار خواهد شد. دبیر اجرایی چهارمین همایش تجارت الکترونیکی با بیان مطلب فوق افزود: برگزاری جشنواره مقالات و سایت‌های برتر تجارت الکترونیکی یکی از برنامه‌های مورد نظر در چهارمین همایش تجارت الکترونیکی است که در روز‌های سوم و چهارم آذرماه سال جاری برگزار می‌شود. هدف از برگزاری این جشنواره، شناسایی فعالان حوزه تجارت الکترونیکی است. این فعالان در دو حوزه مورد توجه هستند: مقالات برتر و سایت‌های برتر.  مهندس «عبدالکریم نعناکار» گفت: دربخش مقالات، مقالاتی که در راستای محور‌های همایش به دبیرخانه همایش به صورت الکترونیکی ارسال می‌شوند طی دو مرحله مورد داوری قرار می‌گیرند. در مرحله اول مقالات ارسالی توسط کارشناسان دفتر توسعه تجارت الکترونیکی ارزیابی می‌شوند و در مرحله بعد مقالات انتخاب شده از مرحله اول برای ارزیابی محتوایی به کمیته علمی همایش ارسال خواهند شد. دو گونه شاخص‌ برای ارزیابی این مقالات در نظر گرفته شده است: شاخص‌های محتوایی و شاخص‌های نگارشی و صفحه آرایی، که در مجموع براساس 22 شاخص مقالات ارزیابی و مقالاتی که بیشترین امتیاز را کسب نمایند به عنوان مقالات برتر انتخاب خواهند شد. در این جشنواره، نیازی به ارسال چاپی مقالات نیست و نویسندگان با مراجعه به وب سایت همایش می‌توانند مقالات خود را به صورت الکترونیکی ارسال نمایند.  مهندس نعناکار به افزایش سایت های فعال تجارت الکترونیکی در سال های گذشته اشاره کرد و گفت: بخش دوم این جشنواره، به شناسائی سایت‌های برتر تجارت الکترونیکی در کشور ارتباط دارد. فعالان تجارت الکترونیکی می‌توانند با مراجعه به سایت‌ همایش و ثبت نام اینترنتی وب سایت فعال خود را برای جشنواره نامزد کنند. برای رتبه‌بندی سایت‌ها از روش شناس مشخصی که دفتر توسعه تجارت الکترونیکی آن را تدوین نموده، استفاده خواهد شد. این شاخص‌ها مشتمل بر بخش‌های نمایش، گرافیک، محتوی، قابلیت دسترسی، زبان، ساختار، امنیت، حریم شخصی، کاربرد و تراکنش است که هر کدام از آنها دارای شاخص‌های کمی می‌باشند. هر یک از وب‌سایت‌های ثبت‌نام شده  براساس این شاخصها ارزش گذاری و در نهایت سایت‌هایی که بیشترین امتیاز را بدست آورند به عنوان سایت‌های برتر انتخاب خواهد شد.