پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

تاکید بر تبادل دانش روابط عمومی بین ایران و اروپا

رئیس« انجمن آموزش و تحقیقات روابط عمومی اروپا» برتبادل دانش روابط عمومی بین ایران و اروپا تاکید کرد. به گزارش خبرنگار سایت روابط عمومی خانم دکتر «ون رولر» رئیس این انجمن در نامه ای به هوشمند سفیدی، دبیر دومین سمپوزیوم بین  المللی روابط عمومی ضمن قدردانی از برگزاری مطلوب این رویداد در ایران و تاکید بر نقش آن در توسعه دانش روابط عمومی ، خواستار توسعه همکاری ها و تبادل دانش روابط عمومی بین ایران و اروپا شد. همچنین « تیم هلفورد» مدیر روابط عمومی سابق بانک استاندارد چارتر ضمن قدردانی از دبیر دومین سمپوزیوم بین  المللی روابط عمومی، از تمیزی شهرها و دوستی و مهر مردم ایران اظهار شگفتی کرده و معماری زیبای شهر اصفهان را مورد تمجید قرار داد.

صدور کارت عضویت برای اعضای دایمی کنفرانس روابط عمومی

 

بنا به گزارش دبیرخانه دایمی کنفرانس با تمهیدات ایجاد شده و تصمیمات شورای سیاستگذاری کنفرانس، کلیه شرکت کنندگان در چهارمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران به عضویت دایمی کنفرانس پذیرفته می شوند.

دبیرخانه کنفرانس ضمن صدور کارت عضویت برای شرکت کنندگان، خدماتی در طول سال چون ارایه تخفیف 10 درصدی، خدمات این موسسه و دبیرخانه کنفرانس را به اعضاء ارایه خواهد کرد.

همچنین اعضای دایمی کنفرانس با دریافت کارت عضویت از تخفیف ویژه برای شرکت در مراسم جمعی، کنفرانس ها و گردهمایی های انجام شده توسط این موسسه برخوردار خواهند شد.

کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک و تجارت جهانی

دبیرخانه کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک و تجارت جهانی خبر از برگزاری دومین دوره این کنفرانس در آبان ماه سالجاری خبر داد. سالاری مدیر روابط عمومی این کنفرانس اظهار کرد: در آستانه تحولات اقتصادی کشور و با توجه به اجرای سیاست اصل 44 و در راستای حضور موفق شرکت ها و سازمان های ایرانی در عرصه ملی و بین اللمللی دبرخانه کنفرانس با توجه به استقبال و حضور کم نظیر متخصصان و برگزاری موفق دوره قبل در نظر دارد کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک و تجارت جهانی را توسط وزارت بازرگانی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت صنایع و معادن و کمیسیون ملی یونسکو و با همکاری دانشگاههای UEL لندن و USM مالزی و با همکاری مراکز علمی، تحقیقاتی، صنعتی و با حضور اندیشمندان، متخصصان و صاحبنظران داخلی و خارجی در آبان ماه سال 1386 در تهران برگزار نماید. وی اضافه کرد: دبرخانه کنفرانس با توجه به فضای تخصصی بوجود آمده اقدام به برگزاری نمایشگاه جانبی با حضور شرکت های برتر و موفق با شرایط ویژه نموده است. اطلاعات بیشتر در مورد این کنفرانس را می توان در آدرس www.tqiquality.com  مشاهده نمود.

اولین کتاب و مالتی مدیای جامع روابط عمومی کشورهای اسلامی

اولین کتاب و مالتی مدیای جامع روابط عمومی، ارتباطات، تبلیغات وبازاریابی با همکاری مرکز تحقیقات و اطلاع رسانی اتاق اسلامی (ICRIC ) توسط شرکت تازه های هنر به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر میشود.این کتاب در جهت انسجام و همبستگی و توسعه ارتباط بین سازمانها و موسسات فعال در کشورهای اسلامی چاپ و در 57 کشور عضو سازمان کنفرانس اسلامی توزیع خواهد شد.سازمانها،موسسات وفعالان حوزه روابط عمومی و ارتباطات جهت کسب اطلاعات بیشتر و حضور در این کتاب ارزشمند میتوانند با شماره های 09124056091 و 88422701 تماس حاصل فرمایند.

اولین کتاب جامع سالنهای اجتماعات کشور

اولین کتاب جامع سالنهای اجتماعات کشور و خدمات جنبی توسط موسسه روابط عمومی آرمان وبا همکاری موسسه سما پردازان هنر چاپ و منتشر میشود. ادارات،سازمانها، صاحبان تالارها، رستورانها و هتل ها، موسسات فرهنگی و هنری، مجریان مراسم ها و همایش ها، موسسات خدمات پذیرایی، موسسات سمعی و بصری و... جهت حضور در این کتاب می توانند به آدرس  www.salonh.ir    مراجعه و یا با شماره تلفن های 1-66595020 تماس حاصل فرمایند.