به گزارش موج به نقل از روابط عمومی مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران هدف از برگزاری این نشست علمی بررسی و کنکاش پیرامون مفاهیم و مصادیق آوازه شهری و ایده پردازی در خصوص برند شهر تهران است.
شهرهایی که توانسته اند آوازه و برند ویژه ای در عرصه ارتباطات جهانی کسب کنند، با سرعت و سهولت بیشتری نزد افکار عمومی جهانی شناخته می شوند و می توانند در شبکه گسترده جهانی تاثیرگذاری بیشتری داشته باشند.
محورهای این نشست شامل مفاهیم برند شهری و شاخص های آن، ضرورت ها و ابزارهای طراحی و ساخت برند شهر تهران، نقاط قوت و ضعف تهران در ساخت برند شهری و رویکرد طرح جامع به برند شهر تهران است.
این نشست با حضور اساتید و صاحب نظران کمیته مطالعات راهبردی همکاری های بین الملل و منطقه ای راس ساعت 16 الی 19 در مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران واقع در ضلع جنوب غربی پارک نیاوران برگزار می شود.