کارگزار روابط عمومی - پنجمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، 23 و 24 آبان ماه 1387 در تهران و استان ها با هدف معرفی آخرین فناوری های نوین روابط عمومی برگزار می شود.
به گزارش ستاد خبری کنفرانس، هدف از برگزاری این کنفرانس ارایه و نقد و بررسی جدیدترین پژوهش های انجام شده در حوزه روابط عمومی، بسط و گسترش دانش نظری و کاربردی روابط عمومی، آسیب شناسی وضعیت روابط عمومی در ایران و جهان و ارایه راهکارهایی برای اعتلاء و ارتقای حرفه روابط عمومی است.
برنامه آموزشی دوره کارشناسی ارشد حقوق ارتباطات در شورای عالی گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری مورد تایید قرار گرفت و این شورا با تاسیس دوره مذکور در دانشگاه علامه طباطبایی موافقت کرد. >>>
موضوع نشست اسفندماه انجمن روابط عمومی ایران به "نقش روابط عمومی ها در خوشنامی سازمانها" اختصاص دارد.
دفتر مطالعات و توسعه رسانهها کتاب "تحقیق در جامعه اطلاعاتی" را منتشر کرد.
تحقیق در جامعه اطلاعاتی. نویسندگان: هیو مککی با همکاری وندی میپلز و پال رینولدز ترجمه رامین کریمیان / قطع: وزیری/ چاپ اول: 1386/ شمارگان: 2000 نسخه/ تعداد صفحات: 205/ قیمت: 2000 تومان/ پخش: دفتر مطالعات و توسعه رسانهها، انتشارات دستان
به گزارش روابط عمومی دفتر مطالعات و توسعه رسانهها، فاطمه کیهان مدیر انتشارات دفتر با اعلام این خبر گفت: کتاب تحقیق در جامعه اطلاعاتی اثر هیو مککی با همکاری وندی میپلز و پال رینولدز ترجمه رامین کریمیان که در هفت فصل تدوین یافته است، منتشر شد.
وی گفت: در بحث جامعه اطلاعاتی سه مضمون را میتوان مشخص کرد، نخست، اهمیت یافتن فرهنگ است، که بازتاب آن در گسترش مالکیت و استفاده از طیفی از فنآوریهای فرهنگی مشهود است. دوم، دگرگونیهایی است که در عرصههای اقتصاد و ماهیت کار و الگوهای ناب ... [ متن کامل ]
اصولا نشریات پرتیراژ در چند چاپ در صبح و عصر منتشر میشوند. دنیای جدید دنیای پرشتابی است و زمان در دوره مدرن اهمیت بسیار زیادی دارد، بنابراین پوشش دادن به اخبار 24 ساعته بهعنوان یک وظیفه برای رسانهها تبدیل شده و اگر مطبوعات نتوانند بهطور 24 ساعته به اخبار پوشش بدهند، از رقابت با سایر رسانهها عقب میمانند. >>>