پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

برقراری ارتباط میان رسانه ها و روزنامه نگاران آزاد

روزنامه نگاران و عکاسان آزاد می توانند با مراجعه به سایت جدیدی که برای تسهیل ارتباط آنها با کارفرمایان ایجاد شده، به فرصت های کاری جدید دسترسی پیدا کنند.سایت journalism.co.uk  فهرستی را راه اندازی کرده است که به صورت تعاملی مکان حضور روزنامه نگاران مختلف را بر روی نقشه مشخص می کند و به این وسیله به کارفرمایان به یافتن روزنامه نگاران در مناطق مورد نظر کمک می کند.روزنامه نگاران آزاد هم می توانند با استفاده از امکانات این سایت با همکاران دیگر خود آشنا شوند و با آنها ارتباط برقرار کنند.برای اطلاعات بیشتر به این پیوند مراجعه کنید.

برگزاری نمایشگاه رسانه و بازاریابی در دوبی

شبکه بین المللی روزنامه نگاران-چهارمین نمایشگاه رسانه و بازاریابی از سوم تا پنجم نوامبر در دوبی برگزار می شود.آخرین فناوری و تحولات مربوط به تبلیغات، پخش رادیو-تلویزیونی، تولید برنامه های تفریحی، بازاریابی، رسانه های جدید و انتشارات در این نمایشگاه به عرضه گذاشته می شود.برای اطلاعاعت بیشتر به این پیوند مراجعه کنید.

«دارایی» رییس اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک سپه شد

با حکم مدیر عامل، محسن دارایی رییس اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک سپه شد.
طی مراسمی با حضور قائم مقام و برخی مسوولین این بانک محسن دارایی به عنوان رییس اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک سپه معرفی شد.
بر اساس این گزارش طباطبایی قائم مقام بانک سپه در مراسم معارفه رییس اداره روابط عمومی و بازاریابی این بانک ضمن آرزوی موفقیت برای وی بر اهمیت و جایگاه حساس اداره روابط عمومی تاکید کرد و گفت: اداره روابط عمومی زبان گویایی هر موسسه است.

داشتن مخاطب جهانی و تعریف جهانی در عملکرد رسانه‌‌داخلی

 

رسانه‌ای که حوزه عملکردش را محدوده ملی تعریف کرده باشد، نمی‌تواند مخاطبان منطقه‌ای و یا جهانی داشته باشد. کاظم انبارلویی - سردبیر روزنامه رسالت، با بیان این مطلب اظهار کرد: هر رسانه‌ای اعم از مکتوب، دیداری و شنیداری و غیره در ابتدای پیدایش، خود را در اندازه‌هایی خاص تعریف کرده و مخاطبانی متناسب با این تعریف به سمت خود جذب می‌کند. وی افزود: اگر رسانه‌ای حوزه عملکردش را در محدوده ملی تعریف کرده باشد مطمئنا نمی‌تواند مخاطبانی در عرصه‌های منطقه‌ای و یا جهانی داشته باشد. او ادامه داد: خبرگزاری‌هایی در حال حاضر در کشور وجود دارند که چنین تعریف و توانایی را داشته و با برنامه‌ریزی، در اختیار گرفتن نیروهای حرفه‌ای و حضور به موقع در رویدادهای منطقه‌ای می‌توانند مخاطبان فراملی نیز داشته باشند.

فراخوان یوتیوب از روزنامه نگاران برای شرکت در رقابت ویدیویی

سایت یوتیوب به همراه مرکز گزارشگری بحران پلیتزر از روزنامه نگاران دعوت می کند گزارش های ویدیویی خود را از وقایعی که معمولا در رسانه های سنتی به آنها پرداخت نمی شود، برای شرکت در طرحی که گزارش نام گرفته ارسال کنند.به برنده این رقابت ده هزار دلار جایزه تعلق می گیرد و از او برای همکاری با مرکز گزارشگری بحران پلیتزر دعوت خواهد شد. به سایر برگزیدگان هم وسایل تصویربرداری و تدوین ویدیویی اهدا خواهد شد.علاقمندان می توانند تا پنچم اکتبر گزارش های خود را برای شرکت در این رقابت ارسال کنند. طول گزارش ها نباید بیشتر از سه دقیقه باشد.برای اطلاعات بیشتر به این پیوند مراجعه کنید.