پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

برقراری ارتباط میان رسانه ها و روزنامه نگاران آزاد

روزنامه نگاران و عکاسان آزاد می توانند با مراجعه به سایت جدیدی که برای تسهیل ارتباط آنها با کارفرمایان ایجاد شده، به فرصت های کاری جدید دسترسی پیدا کنند.سایت journalism.co.uk  فهرستی را راه اندازی کرده است که به صورت تعاملی مکان حضور روزنامه نگاران مختلف را بر روی نقشه مشخص می کند و به این وسیله به کارفرمایان به یافتن روزنامه نگاران در مناطق مورد نظر کمک می کند.روزنامه نگاران آزاد هم می توانند با استفاده از امکانات این سایت با همکاران دیگر خود آشنا شوند و با آنها ارتباط برقرار کنند.برای اطلاعات بیشتر به این پیوند مراجعه کنید.

برگزاری دوره آموزشی "راه اندازی سایت های خبری" به زبان فارسی

مرکز بین المللی روزنامه نگاران، آی سی اف جی، از روزنامه نگاران و وبلاگ نویسان ایرانی برای شرکت در دوره آموزشی "راه اندازی سایت های خبری" دعوت می کند. این دوره آموزشی به صورت آن لاین برگزار می شود و آخرین مهلت ثبت نام در آن 10 اکتبر(19 مهر) است.
این دوره آموزشی شش هفته ای از 7 نوامبر(17 آبان) آغاز به کار می کند. این دوره زیر نظر گروهی از مربیان آی سی اف جی اداره می شود. محتوای آموزشی این دوره عبارت است از:

ادامه مطلب ...

توسعه روابط عمومی الکترونیک در بانک ملی

بانک ملی در هشتادمین سال تاسیس خود ، توسعه فعالیت های روابط عمومی الکترونیک خود را به شکل جدی دنبال می کند. به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ، سایت بانک ملی به آدرس www.bmi.ir که در سال 81 راه اندازی شده ، امسال با طراحی و امکانات جدید، دور جدید فعالیت خود را آغاز کرد که این طراحی و امکانات ، کمتر در سایت های کشور به چشم خورده است.

ادامه مطلب ...

شروع به کاردبیرخانه‌ فراکسیون روابط عمومی،ارتباطات ورسانه‌ها

قاسم محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار داشت: با توجه به استقبال نمایندگان از این فراکسیون، به نظر می‌رسد پرطرفدارترین فراکسیون باشد. نماینده‌ی مردم اردبیل و نیر در خانه‌ی ملت، اهداف فراکسیون را معرفی و بیان توانمندی‌ها و زمینه‌های اطلاع‌رسانی در کشور عنوان کرد و گفت: با توجه به این‌که در سال گذشته مقام معظم رهبری به بحث توسعه‌ی اطلاع‌رسانی برای شفاف‌سازی کارکرد بخش‌های دولتی و نهادهای غیردولتی تاکید داشتند، سعی داریم بتوانیم یک مجموعه‌ی مخاطب‌گرا را که محوریتش مردم است را پیگیری و اجرایی کنیم. عضو فراکسیون روابط عمومی، ارتباطات و رسانه‌های مجلس، گفت: این فراکسیون قطعا در حوزه‌ی رسانه‌ها برای شفاف‌سازی اطلاعات، ارتباطات و روابط عمومی اقدامات خوبی را انجام خواهد داد.

ضرورت نگاه هوشمندانه‌ دولت به حوزه‌ جامعه‌ اطلاعاتی

با توجه به این که ساختار اقتصادی ایران دولتی است، اگر دولت هوشمندانه به حوزه‌ جامعه‌ اطلاعات نگاه کند، می‌تواند از ظرفیت‌های موجود بهره‌ کافی ببرد و برای بنیان جامعه‌ دانش محور قدم‌های اساسی بردارد. خسرو سلجوقی - یک کارشناس فن‌آوری اطلاعات - لزوم تعیین اولویت برای جامعه‌ اطلاعاتی در ایران را تعریف و شناسایی مختصات این نوع جامعه برای مسوولان و جامعه دانست و اظهار کرد: می‌توان چنین جامعه‌ای را که برای همگان از جامعه‌ اطلاعاتی قابل استفاده باشد، فراهم کردن یک فضای رقابتی برای دسترسی جامع مردم به اطلاعات و بهره‌گیری از آن با کم‌ترین هزینه و سریع‌ترین زمان ممکن تعریف کرد.