پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

اولین دوره تخصصی تجارت بین الملل

این دوره درکی صحیح که مبتنی بر اصول و شیوه های علمی نوین تامین منابعف پژوهش و شناخت در مورد ظرفیت های مناطق تجاری دنیا، بازار هدف، استراتژیهای مزیتی در رقابت به منظور کسب سهم بیشتر از بازارهای داخلی و خارجی، قوانین و در نهایت آشنایی با رمز و راز علوم وفنون پیچیده در حرفه تجارت را که سراسر مبارزه خردمندانه و هوشمندانه است در قالب 8 موضوع درسی به مدت 224 ساعت توسط استادان بخشآموزش های حرفه ای تخصصی دانشگاه کارلتون و سازمان آموزش تجارت بین الملل کانادا FITT و با حضور مترجم همزمان به شما ارائه داده خواهد شد و دانشپذیران در صورت موفقیت در آزمون های پایان دوره گواهینامه تجارت بین الملل توسط دانشگاه کارلتون و گواهینامه CITP که یک گواهی معتبر جهانی در عرصه تجارت بین الملل است از سازمان FITT کانادا دریافت خواهند نمود.

به منظور آگاهی کاملتر از محتوای دروس، پیشینه علمی و حرفه ای استادان، نحوه ثبت نام و برنامه زمانبندی اجرای دوره در تهران به سایت اینترنتی مرکز پژوهش و توسعه مدیریتhttp://mrdc.ucna.ac.ir مراجعه و یا با تلفن های 7-22259156 تماس حاصل فرمایند.

سازنده تصویر حقیقی سازمانها در نزد افکار مردم

استاد دانشگاه تهران گفت: روابط عمومی ها به عنوان پیشانی سازمانها و نهادها سازنده تصویر حقیقی آنها در نزد افکار عمومی جامعه هستند.

علی فروزفر، در دومین جشنواره روابط عمومی های برتر شیلات کشور در جزیره کیش، افزود: روابط عمومی ها با استفاده از مطبوعات، نمایشگاهها، مسابقات و رسانه های مختلف، نقش تاثیر گذاری در ارائه یک تصویر مناسب از سازمان در نزد افکار عمومی دارند. وی با بیان اینکه تعاریف بسیار متعددی از روابط عمومی در محافل علمی و دانشگاهی تا کنون ارائه شده، روابط عمومی به عنوان گوش، چشم و وجدان درونی سازمان معرفی شده است. فروزفر گفت: محدوده فعالیت روابط عمومی ها در سازمان ها بسیار گسترده است اما متاسفانه امروز در کشورمان درصد بسیار ناچیزی از ظرفیت بالقوه این بخش در سازمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. این استاد دانشگاه گفت: محدوده وظایف روابط عمومی ها نباید در برگزاری مناسبت های مختلف ملی و مذهبی و مراسم درون سازمانی خلاصه شود. وی برتوجه مدیران سازمان ها به اهمیت کار روابط عمومی ها تاکید کرد و گفت: یک روابط عموی قدرتمند باعث تقویت شخصیت و وجهه یک سازمان می شود. فروزفر از برخی مدیران دستگاههای مختلف اجرائی کشور انتقاد کرد و گفت: برخی از مدیران دوست ندارند اطلاعیه و خبری بدون نام مدیریت ارشد سازمان به اطلاع افکار عمومی برسد.

وی افود مدیران نباید از مطرح شدن نام روابط عمومی ترس داشته باشند و تنها باید از این طریق مسائل و مطالب سازمانی خود را به افکار عمومی انعکاس دهند.

همایش طراحی مراکز داده نوین

همایش بررسی فناوریها و روش های طراحی مراکز داده نوین و سایت های پشتیبان به همت موسسه فرهنگی هنری هنر آشنا در روزهای 12 و 13 آبان ماه سالجاری در سالن تلاش وزرات کار برگزار می شود. علاقمندان میتوانند جهت ثبت نام و حضور در این سمینار به آدرس www.honar-ashna.com مراجعه نمایند.

کنفرانس بین المللی مدیریت ارتباط با مشتری

اولین کنفرانس بین المللی مدیریت ارتباط با مشتری با محوریت " اکرام مشتری، مدیریت بر فردای سازمان" از 18 الی 19 آبان ماه سالجاری به همت پژوهشکده فناوری اطلاعات برگزار می شود. علاقمندان می توانند برای ثبت نام و حضور در کنفرانس به نشانی www.c2rm.ir مراجعه نمایند.

برگزاری اولین کنفرانس بین المللی شهر الکترونیک

 اولین کنفرانس بین المللی شهر الکترونیک با هدف توسعه و ترویج فرهنگ تحقیق و پژوهش، معرفی آخرین دستاورئهای تحقیقاتی و کاربردی و تبادل تجربیات و دستاوردهای برتر در زمینه شهر الکترونیک در بهمن ماه سالجاری با حمایت دانشگاه تهران و شهرداری تهران برگزار می شود. محورهای اساسی کنفرانس با عنواین شهرداری الکترونیکی، شهروند الکترونیکیف مدل های تجاری شهر الکترونیک، تاثیر شهر الکترونیک بر حمل و نقل، سرمایه گذاری در شهر الکترونیک، امنیت، کارآفرینی،مهندسی مجدد، فرهنگ در شهر الکترونیک و... می باشد. علاقمندان می توانند جهت حضور در این کنفرانس به نشانی www. ecityconf.ir مراجعه نمایند.