یازدهمین کنگره سالانه بین المللی کارآفرینان مسلمان از 6 الی 8 آذرماه سالجاری در ابوظبی برگزار می شود. همزمان با برگزاری کنگره نمایشگاه جانبی به منظور معرفی توانمندیهای شرکت های حاضر در جهت گسترش روابط اقتصادی و تجارت خارجی برگزار خواه شد. علاقمندان می توانند جهت حضور و ثبت نام در این کنگره با دبیرخانه کنگره (شرکت همایش سازان امروز) با شماره های 22037383 و 22048859 تماس حاصل فرمایند.
سمینار مهارت های کسب و کار موفق در روز 30 آبانماه سالجاری با سخنرانی پروفسور مایکل اودانی از دانشگاه دوبلین ایرلند در محل مرکز کارآفرینی دانشگاه تهران از ساعت 9 الی 17 برگزار خواهد شد. شرکت کنندگان در این دوره آموزشی یک روزه موفق به کسب گواهینامه از دانشگاه دوبلین و مرکز کارآفرینی دانشگاه تهران خواهند شد. علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به وب سایت مرکز کارآفرینی دانشگاه تهران به آدرس www.karafarini.ut.ac.ir مراجعه ویا با شماره های 22549984و 22765975تماس حاصل فرمایند.
مجموعه کاملی از بیوگرافی ، سخنان ، مقالات و پژوهش های پروفسور یحیی کمالی پور رییس ایرانی دپارتمان ارتباطات دانشگاه پوردو (Purdue) و رییس شورای مشورتی دبیرخانه دایمی همایش روابط عمومی الکترونیک در سایت شهر ارتباطات و اینترنت به آدرس www.kamalipour.ir منتشر شد.مدیریت این سایت برعهده عماد کاربخش بوده ودر آن تلاش شده است مفید ترین سایت ها و وبلاگ های حوزه ارتباطات پیوند داده شود.گزارش دیگری حاکیست پروفسور کمالی پور تا چند روز دیگر برای سخنرانی در چند نشست علمی و پیگیری مراحل حقوقی راه اندازی بنیاد تازه تأسیس خود به ایران سفر خواهد کرد.
وی اخیرا" با هدف توسعه مراکز فرهنگی و ارتباطی و با مشارکت جمعی از اساتید دانشگاه و فعالان فرهنگی و ارتباطی مبادرت به راه اندازی "بنیاد فرهنگی پروفسور یحیی کمالی پور " کرده است.دکتر کاظم معتمد نژاد،دکتر محمد سلطانی فر،دکتر مهدی محسنیان راد،دکتریونس شکرخواه،دکتر حسام الدین بیان،دکترحسام الدین آشنا،امیرعباس تقی پور،حمید ضیایی پرور،دکترعلی اصغر محکی،دکترشهیندخت خوارزمی و دکتر حسن نمکدوست اعضای هیئت مؤسس این بنیادغیر انتفاعی هستند.کمالی پور در سفر خود به ایران در زادگاه خود ، کرمان حضور خواهد یافت.
شورای علمی کنفرانس بین المللی "مدیریت ارتباط با مشتری/ شهروند" مهلت ارسال مقاله به کنفرانس را آبانماه سال جاری اعلام کرد.علاقمندانی که قصد ارائه مقاله در این زمینه را به کنفرانس دارند باید چکیده مقاله خود را مهرماه و اصل مقاله را تا آبانماه به دبیرخانه کنفرانس ارسال کنند.مقالات از سوی شورای علمی جهت ارائه در روز کنفرانس و یا چاپ در کتاب مجموعه مقالات "مدیریت ارتباط با مشتری / شهروند"، مورد داوری قرار خواهد گرفت و از مقالات برتر در روز کنفرانس تقدیر خواهدشد.لازم بهذکر است کنفرانس بینالمللی "مدیریت ارتباط با مشتری / شهروند" توسط دانشگاه تربیت مدرس، شرکت گسترش انفورماتیک ایران، سازمان گسترش نوسازی صنایع ایران و شرکت فرارسانهاندیشهساز بهعنوان مجری، 18و19 دیماه در هتل المپیک تهران برگزار میشود. دبیرخانة علمی کنفرانس در بزرگراه چمران، زیر پل گیشا، دانشگاه تربیت مدرس، پژوهشکده فناوری اطلاعات واقع شده است .
دومین کنفرانس بین المللی برند با رویکرد جایگاه برند سازی در بازارهای رقابتی روزهای 12و13 دیماه سالجاری در مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار خواهد شد. مدیران صنایع، اسلتید، دانشجویان و علاقمندان می توانند جهت ثبت نام به نشانی وب سایت دبیرخانه دائمی کنفرانس به آدرس www.brandconference.org مراجعه و یا با شماره تلفن 5- 88861243 تماس حاصل فرمایند.