پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

سازنده تصویر حقیقی سازمانها در نزد افکار مردم

استاد دانشگاه تهران گفت: روابط عمومی ها به عنوان پیشانی سازمانها و نهادها سازنده تصویر حقیقی آنها در نزد افکار عمومی جامعه هستند.

علی فروزفر، در دومین جشنواره روابط عمومی های برتر شیلات کشور در جزیره کیش، افزود: روابط عمومی ها با استفاده از مطبوعات، نمایشگاهها، مسابقات و رسانه های مختلف، نقش تاثیر گذاری در ارائه یک تصویر مناسب از سازمان در نزد افکار عمومی دارند. وی با بیان اینکه تعاریف بسیار متعددی از روابط عمومی در محافل علمی و دانشگاهی تا کنون ارائه شده، روابط عمومی به عنوان گوش، چشم و وجدان درونی سازمان معرفی شده است. فروزفر گفت: محدوده فعالیت روابط عمومی ها در سازمان ها بسیار گسترده است اما متاسفانه امروز در کشورمان درصد بسیار ناچیزی از ظرفیت بالقوه این بخش در سازمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. این استاد دانشگاه گفت: محدوده وظایف روابط عمومی ها نباید در برگزاری مناسبت های مختلف ملی و مذهبی و مراسم درون سازمانی خلاصه شود. وی برتوجه مدیران سازمان ها به اهمیت کار روابط عمومی ها تاکید کرد و گفت: یک روابط عموی قدرتمند باعث تقویت شخصیت و وجهه یک سازمان می شود. فروزفر از برخی مدیران دستگاههای مختلف اجرائی کشور انتقاد کرد و گفت: برخی از مدیران دوست ندارند اطلاعیه و خبری بدون نام مدیریت ارشد سازمان به اطلاع افکار عمومی برسد.

وی افود مدیران نباید از مطرح شدن نام روابط عمومی ترس داشته باشند و تنها باید از این طریق مسائل و مطالب سازمانی خود را به افکار عمومی انعکاس دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد