پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

برنامه های موسسه کارگزار روابط عمومی در سال 1388

آموزش
اولین همایش بین المللی «روابط عمومی 2»
اولین همایش بین المللی «روابط عمومی 2» که در تاریخ 21 آبان ماه 1388 برگزار می شود برای دست اندرکاران ارتباطات و روابط عمومی این فرصت را فراهم می سازد که بکارگیری ابزارهای
«روابط عمومی 2» را در سازمان ها و شرکت های خود به دقت بررسی و ارزیابی نمایند.
این همایش با رویکرد ارایه دستاوردهای نوین صنعت روابط عمومی، با فراخوان مقاله و دعوت از متخصصان ایرانی و خارجی، توان توسعه و رقابت پایدار و متعادل را در قالب دانش نوین
روابط عمومی در اختیار شرکت کنندگان قرار می دهد.

برگزاری تورهای آموزشی داخلی ویژه روابط عمومی الکترونیک
برای نخستین بار در ایران تورهای آموزشی داخلی ویژه مدیران و کارشناسان روابط عمومی با موضوع "روابط عمومی الکترونیک" برگزار می شود. اهمیت آموزش های کاربردی و تخصصی در آشنایی با تجارب و توانمندهای همکاران در سایرسازمان ها و شرکت ها معنا پیدا می کند. این تورها در نیمه اول سال 1388 در روابط عمومی شرکت مخابرات ایران ودانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار می شود.

سومین سفر علمی کارگزاران روابط عمومی ایران در مالزی
نظر به ضرورت توسعه فعالیت های روابط عمومی و با هدف آشنایی با دستاوردهای نوین این صنعت در کشورهای مختلف، به ویژه کشورهای اسلامی و بررسی زمینه های همکاری توسط مدیران و کارشناسان روابط عمومی ایران، سومین تور روابط عمومی در مالزی با همکاری انستیتو روابط عمومی مالزی و فاپرو از تاریخ 11 لغایت18مرداد 1388 برگزار می شود.


اولین کارگاه آموزشی مهارت های روابط عمومی2
اولین کارگاه آموزشی مهارت های روابط عمومی2 (PR2.0)؛ ویژه "مدیریت تبلیغات اینترنتی" و "مدیریت روابط عمومی الکترونیکی" بیستم آبان ماه سال جاری برگزار می شود.

اولین کارگاه آموزشی مدیریت روابط عمومی
اولین کارگاه آموزشی مدیریت روابط عمومی از تاریخ 17 مردادماه به مدت سه روز برگزار می شود. مدیریت در روابط عمومی(دکتر بهزاد ابوالعلایی)، مدیریت ارتباط با رسانه ها (دکتر داود زارعیان) و مدیریت انتشارات در روابط عمومی(استاد محمود مختاریان) از جمله عناوین این کارگاه ها می باشد.

انتشارات
انتشار دیکشنری تخصصی روابط عمومی در دو جلد
برای نخستین بار در ایران، فرهنگ لغات و اصطلاحات روابط عمومی دو جلدی با راهنمای الفبایی انگلیسی و فارسی منتشر می شود.
تالیف این مجموعه به مدیریت مهدی باقریان به همراه مولفان مشاور انجام گرفته است. کمیته علمی این کتاب، دکترداود زارعیان (دبیر کمیته)، دکترحسن نمکدوست، دکترمحمد بلوریان تهرانی، دکترصدر محمدی، دکترعلیرضا دهقان، دکترامیدعلی مسعودی، استادمحمود مختاریان،دکترمحمد دادگران، استاد میرسعید قاضی، دکترمحمدرضا نظری، دکترعلی پایا و دکترغلامرضا آذری می باشند. ایران دومین کشوری است که این فرهنگ لغات و اصطلاحات روابط عمومی دو جلدی را منتشر می کند.

انتشار جلد دوم دایره المعارف روابط عمومی
در این مجموعه دو جلدی، 450 مدخل وجود دارد که 100 نفر از پروفسورها، دانشمندان و متخصصان این رشته آن ها را تالیف کرده اند. تالیف این مجموعه توسط رابرت ال. هیث به همراه نویسندگانی از سراسر دنیا انجام گرفته است. هدف از تالیف مجموعه حاضر این است که سطح وسیعی از خوانندگان را تحت پوشش قرار دهد که می توان از آن ها به عنوان نظریه پرداز برای ارتقاء تصویر و موازین اخلاقی این رشته بهره گرفت. در تالیف این مجموعه تلاش شده است تا رویکرد صادقانه و در عین حال مثبتی ار روابط عمومی، با نگاهی تحسین آمیز از ماهیت و عملکرد این حرفه ارایه شود.

مجموعه کتاب های آموزشی مهارت های "روابط عمومی2"
در آستانه برگزاری اولین همایش بین المللی "روابط عمومی2" که در 21 آبان ماه 1388 و با مشارکت، همیاری و شرکت دست اندرکاران روابط عمومی در تهران برگزار خواهد شد، اولین مجموعه سه جلدی کتاب های آموزشی مهارت های "روابط عمومی2" منتشر خواهد شد.
این مجموعه آموزشی به مدیران، کارشناسان و متخصصان روابط عمومی کمک خواهد کرد تا آشنایی بیشتری به پدیده نوظهور "روابط عمومی2" (PR2.0)» پیدا کنند.

دومین «ویژه نامه دوره بین المللی آموزش روابط عمومی در مالزی»
در روزهای سوم تا دهم آذرماه سال 1387، دومین دوره بین المللی آموزش روابط عمومی در مالزی با میزبانی انستیتو روابط عمومی مالزی و فاپرو در شهر کوآلالامپور برگزار شد.
موسسه کارگزار روابط عمومی در نظر دارد برای بازگویی و بیان این تجربه علمی آموزشی و حرفه ای، گزارشی مصور و مدون این دوره را با همیاری و همکاری علاقمندان به حوزه فعالیت های
روابط عمومی برای دومین سال متوالی به زبان انگلیسی منتشر نماید.

کتاب اصول و آداب تشریفات (گامی نوین در روابط عمومی)
کتاب اصول و آداب تشریفات تالیف احمد یحیایی ایله‌ای و برات الله صمدی راد منتشر شد.

کتاب روابط عمومی2
کتاب روابط عمومی2 تالیف خانم دیردر بریکنریج بزودی منتشر می شود. روابط عمومی2 به شما این آمادگی را می دهد که برای رسیدن به روابط عمومی عظیم تر با گام های بلندتر راه خود را آغاز کنید.

نخستین نشریه «روابط عمومی الکترونیک»
نخستین نشریه «روابط عمومی الکترونیک» ویژه تلفن همراه و کاربردهای آن در روابط عمومی به زودی منتشر می شود. این نشریه در سه بخش موضوعی به مدیر مسوولی و سردبیری مهدی باقریان و زیر نظر هیات تحریریه با حضور جمعی از اساتید برجسته و حرفه ای های روابط عمومی به صورت دوفصلنامه منتشر می گردد.

ویژه نامه اولین همایش تخصصی روابط عمومی 2
ویژه نامه اولین همایش تخصصی «روابط عمومی 2» در ۲۰ صفحه چهاررنگ با مطالب متنوع و خواندنی از این حوزه جدید منتشر شد.

شبکه روابط عمومی ایران (IPRCES)
عضویت در دبیرخانه دایمی کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
دبیرخانه دایمی کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران و موسسه کارگزار روابط عمومی برای رفع نیاز دست اندرکاران روابط عمومی و به منظور ارایه خدمات و انتقال اطلاعات روابط عمومی به هنگام و بالا بردن کیفیت فعالیت ها و برنامه ها، در نظر دارد طیف وسیعی از جامعه روابط عمومی کشور را زیر پوشش اطلاعاتی خود قرار دهد. علاقمندان می توانند جهت عضویت اقدام نمایند.

خدمات روابط عمومی الکترونیک
سامانه خدمات الکترونیکی روابط عمومی ایران به بهره برداری رسید
فاز نخست سامانه خدمات الکترونیکی روابط عمومی ایران به صورت رسمی مورد بهره برداری قرارگرفت. با افتتاح سامانه خدمات الکترونیکی روابط عمومی ایران از این پس علاقمندان می توانند با عضویت در این سامانه، از خدمات آن بهره مند شوند.
به گفته مهدی باقریان مدیر این سامانه، در سامانه خدمات الکترونیکی روابط عمومی ایران، بخشی از نیازهای مدیران و کارشناسان روابط عمومی برآورده می شود. گفتنی است فاز نخست این سامانه پس از سپری شدن یک دوره آزمایشی و به منظور توسعه فرهنگ استفاده از روابط عمومی الکترونیک و توسعه مهارت های «روابط عمومی 2» مورد بهره برداری قرار گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد