پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

انتشار خبر بدون ذکر منبع، فریب دادن مخاطب و دغل‌بازی است

کپی‌برداری از اخبار یکدیگر، هم در روزنامه‌ و هم در خبرگزاری‌های کشور وجود دارد انتشار خبر بدون ذکر منبع و هم‌چنین باز انتشار اخبار اختصاصی دیگران بدون اضافه کردن مطالب جدید، علاوه بر آنکه به تکراری شدن اخبار در رسانه‌ها منجر می‌شود، نوعی کلک زدن به مخاطب نیز هست که در نهایت بی‌اعتمادی او را باعث خواهد شد. حسین قندی ـ مدرس روزنامه‌نگاری - با بیان این مطلب و با تاکید بر این که متاسفانه کپی‌برداری رسانه‌ها از اخبار یکدیگر، هم در روزنامه‌ها و هم در خبرگزاری‌های کشور وجود دارد، اظهار کرد: ظهور رایانه و اینترنت به‌جای آنکه به راحت‌تر شدن کارها در خبررسانی کمک کند، مشکل کپی‌برداری از اخبار و به بیان دیگر انتشار آن‌ها بدون ذکر منبع را باعث شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد