پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

انتقادها را با دید مثبت ببینید

افراد موفق بسیاری معتقدند که تنها دلیل موفقیت آن‌ها این بوده است که به خود اجازه دادند تا شکست بخورند. در وبلاگی به نشانی http://mahmodig.blogfa.com آمده است: انتقاد دو نوع دارد: سازنده و مخرب. با هر دو این انتقادها باید به دقت، اما به طریقی متفاوت برخورد کرد. اکثر افراد تصوری منفی از کلمه انتقاد دارند و فکر می‌کنند همه انتقادها لزوما مخرب هستند. این به این دلیل است که در کودکی به دلایلی نامشخص مورد انتقاد دیگران قرار گرفته‌ایم و خاطرات آن از کودکی تا بزرگسالی به همراه ما بوده است. هدف انتقاد مخرب، خراب کردن و آسیب زدن به اعتماد به نفس افراد و بازداشتن آن‌ها از انجام کارهایشان و لطمه زدن به شخصیت آن‌ها است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد