کتاب "رسانهها و بازنمایی" در ابتدا مباحث نظریای در خصوص بازنمایی مطرح میکند و در فصل اول خود مشخصاً به نسبت زبان، گفتمان و ایدئولوژی بازنمایی میپردازد و نهایتاً، در سه فصل بعدی به سه حیطهی بازنمایی یعنی بازنمایی "مذهب"، بازنمایی "جنسیت" و بازنمایی "نژاد" میپردازد. فرض بنیادین کتاب این است که بازنماییها و معناسازیهای رسانهای، امری ذاتی و طبیعی نیست، بلکه بر ساختهای اجتماعی، فرهنگی، زبانی و گفتمانی است. بازنمایی، مبتنی بر گفتمانی است که مولّد نوع خاصی از دانش و معرفت است و بر آن اساس، مبادرت به تولید معنا میکند. علائم و نشانههای زبانی و رسانهای که بازنمایی بهواسطة آنها صورت میگیرد معصوم و بیطرف نیستند بلکه بر گفتمان و مناسبات و روابط قدرت دلالت میکنند...
سلام یک میل از طرف شما داشتم در مورد نحوه اموزش کسب درامد . هرچی به آدرس شما میل میزنم برگشت میخوره لطفا با یک ادرس دیگه میل بزنین