پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

خبرگزاری «شهروند» فعالیت خود را در ایام دهه فجر آغاز می‌کند

رییس موسسه فرهنگی، اطلاع رسانی و مطبوعاتی سازمان شهرداریها و دهیاری‌های کشور از آغاز فعالیت رسمی خبرگزاری "شهروند" همزمان با ایام سی امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد."حسن ناصری پور" روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: آشنا کردن مردم با حقوق شهروندی از منظر مدیریت شهری و گوشزد کردن وظایف مدیران در حوزه شهری دو رویکرد مهم و اساسی راه اندازی و فعالیت خبرگزاری شهروند است.

وی با اشاره به اینکه این خبرگزاری با مدیریت سازمان شهرداریها و دهیاریهای وزارت کشور راه اندازی می شود، اظهار داشت: اطلاع رسانی در حوزه شهری به مردم، انعکاس اخبار و فعالیت های حوزه شهری و سازمان شهرداریها و برقرار کردن پلی ارتباطی میان مردم و مدیران شهر و روستا از اهداف اصلی فعالیت این خبرگزاری است.

وی تصریح کرد: فعالیت خبرگزاری شهروند همچنین موجب آشنایی مدیران و مسئولان ارشد نظام در حوزه های مختلف و به صورت تخصصی با مشکلات شهری و مدیریت شهری و روستایی خواهد شد.

رییس موسسه فرهنگی، اطلاع رسانی و مطبوعاتی سازمان شهرداریها و دهیاریها افزود: نبود یک مرکز اطلاع رسانی تخصصی در حوزه مدیریت شهری و روستایی در کشور از ضعف های اصلی در جهت تنویر افکار عمومی و اجرای بهتر طرح های عمرانی و توسعه ای این بخش است.

به گفته وی، خبرگزاری شهروند با هدف رفع این نقیصه و فعالیت حرفه ای در حوزه های شهری و روستایی در بخش های اجتماعی و فرهنگی راه اندازی می شود و فعالیت خود در ایام دهه مبارک فجر آغاز می کند.

سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور به تازگی اقدام به انتشار روزنامه ای نیز با نام "شهروند" کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد