پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

هم‌اندیشی رسانه‌ها یکی از راهکارهای توسعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از میمه، عبدالرضا شیبانی صبح امروز در ادامه دومین نشست هم‌اندیشی رسانه‌های الکترونیکی میمه اظهار داشت: اطلاع‌رسانی در حوزه مطبوعات و رسانه‌های گروهی بیش از هر چیز باید سالم باشد. وی افزود: وبلاگ‌ها نیز رسانه‌های فعالی هستند که این وظیفه را به عهده داشته و در آگاهی مخاطب نقش موثری ایفا می‌کنند.

در ادامه این نشست حسین عمرانی، مدیر وبلاگ «میمه سیتی» با انتقاد به وبلاگ «صبح میمه» به مدیریت بخشدار این شهر گفت: انحصار اخبار بخشداری میمه، در«صبح میمه» بیش از حد است و «صبح میمه» نه صبح میمه است و نه از اخبار میمه در آن اثری به چشم می‌خورد.
بخشدار میمه نیز در پاسخ به این انتقاد اظهار داشت: بسیاری از مسایلی که در وبلاگ «صبح میمه» ذکر می‌شود به نحوی با آن عجین می‌شویم که این حس در خواننده به‌ وجود می‌آید که این امر از وظایف بخشداری به حساب می‌آید در حالی که این امر تا واقعیت فاصله زیادی دارد.
سیدامین برقعی مدیر وبلاگ «زندگی سبز» اینترنت از تمام کسانی که از اینترنت استفاده می‌کنند خواست تا فرهنگ اینترنت را رواج دهند.
برقعی گفت: حتی کوچک‌ترین کارها و امور هم باید با اینترنت برنامه‌ریزی و اجرا شود.
محمدرضاکاشی پز مدیر وبلاگ «پارادوکس» به وضعیت حمل و نقل مسافر در میمه اعتراض کرد و گفت: در صورتی که مشکل حمل و نقل برطرف نشود مشکلات بزرگ‌تری بر سر راه توسعه به‌ وجود خواهد آمد.
حسین دهقان مدیر وبلاگ «کریم آل طه» نیز گفت: زمانی که صبح میمه به صورت مکتوب چاپ می‌شد و در اختیار مردم قرار می‌گرفت، بیشتر به اخبار و مسایل شهر میمه می‌پرداخت اما «صبح میمه» جدید جنبه دیگری پیدا کرده و در قالب «دفترچه خاطرات» شکل گرفته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد