پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

انتشار روزنامه‌ای جدید با عنوان «شهروند»

روزنامه "شهروند" به صاحب امتیازی سازمان شهرداری ها و دهیاری های سراسر کشور به جرگه مطبوعات پیوست.تاکنون 13 پیش شماره از این روزنامه منتشر شده است و به گفته رییس موسسه فرهنگی، اطلاع رسانی، مطبوعاتی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از دهه فجر امسال به صورت منظم منتشر خواهد شد.روزنامه "شهروند" رویه "اجتماعی، سیاسی و فرهنگی" خواهد داشت و در 12 صفحه به زیور طبع آراسته شد.

"حسن ناصری پور" رییس موسسه فرهنگی، اطلاع رسانی، مطبوعاتی سازمان شهرداری ها و دهیاری های سراسر کشور در خصوص هدف از انتشار "شهروند" به خبرنگار اجتماعی ایرنا گفت: اطلاع رسانی در حوزه مدیریت شهری و روستایی از مهمترین اهداف انتشار روزنامه "شهروند" است.

وی افزود: پیش شماره های این روزنامه هم اکنون هفته ای سه بار منتشر می شود و امیدواریم با شناسایی نقاط قوت و ضعف از دهه فجر امسال به صورت روزانه روی پیشخوان دکه های مطبوعاتی قرار گیرد.

"ناصری پور" در خصوص تامین هزینه های این روزنامه گفت: هم اکنون همه هزینه های این روزنامه را سازمان شهرداری ها و دهیاری های سراسر کشور تامین می کند و با شروع فعالیت یومیه روزنامه، جذب آگهی و دیگر راهکارها اعتبار این روزنامه را تامین خواهد کرد.

"دستور رییس جمهوری به وزیر کشور برای تشکیل ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان"، "غزه گورستان نیروهای مهاجم صهیونیست خواهد شد" و "ساده ترین تصمیمات در آموزش و پرورش مستلزم پیجیده ترین مطالعات و تحقیقات"‌ است، از جمله خبرهای صفحه نخست پیش شماره 13 روزنامه "شهروند"‌ است.

نظرات 1 + ارسال نظر
بهاره دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:16 ق.ظ

سلام میشه پیش شماره های چاپ شده از روزنامه شهروند رو برای من ایمیل کنید واسه آگهی استخدام شهرداریها می خوام. ممنون میشم اگه این لطف رو در حق من کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد