پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

اولین همایش مدیریت منابع انسانی الکترونیکی برگزار می‌شود

اولین گردهمایی ویژه مدیران با عنوان «مدیریت منابع انسانی الکترونیکی» با همکاری مشترک موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم و موسسه مطالعات بهره‌وری و منابع انسانی، در موسسه مطالعات و بهره‌وری منابع انسانی برگزار می‌شود. هدف از برگزاری این همایش در کنار شناخت کافی مدعوین نسبت به مفاهیم و شیوه هم‌افزایی مدیران HR و IT و اثربخشی آن در توفیق سازمان‌ها، آشنایی آنها با محصولات و خدمات نرم‌افزاری و آموزشی پشتیبانی کننده آن است. شایان ذکر است این همایش، از ساعت 8 صبح الی 14 بعد ازظهر روز پنجم آذر ماه سال جاری در سالن آمفی تاتر موسسه مطالعات و بهره‌وری منابع انسانی برگزار می‌شود.

نظرات 2 + ارسال نظر
۶ دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:11 ق.ظ http://www.mehvar.com

سلام
همانطور که مستحضرید برای افزایش بیننده سایت ، موتورهای جستجو از اهمیت فوق العاده ای برخوردارند. و یکی از روشهای بسیار مهم و از همه جالبتر رایگان، برای افزایش امتیاز در موتورهای جستجو ، تبادل لینک بین سایتها و وبلاگهاست.
سایت محور با پیج رنک سه و با بیش از 1000لینک مشتاق تبادل لینک با شماست.
به همین منظور شما می توانید با ثبت لینکتان درhttp://www.mehvar.com/link/register.aspx بطور کاملا رایگان از این مزیت استفاده کنید. همچنین خواهشمندیم متقابلا لینک http://www.mehvar.com
را درسایت یا وبلاگ خود با یکی از عنوانهای :
سایت نیازمندیها
نیازمندیها
آگهی رایگان
فروشگاه اینترنتی
حراجی اینترنتی
لینکستان
قرار دهید. بدون اینکه اجباری در ثبت لینک ما داشته باشید در اولین فرصت و در سریعترن زمان لینکهای ثبت شده را تایید وارادتمان را کامل می کنیم. ضمنا اولین دوره قرعه کشی لینکستان محور انجام گردید امیدواریم در قرعه کشی های بعدی لینک شما یکی از برندگان باشد. شما محور توسعه هستید.
ارادتمند یوسف نیا

رجا دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:50 ب.ظ http://mm2.blogsky.com

با سلام
خیلی خوشحال شدم از اینکه یک وبلاگ ارتباطی دیگه پیدا کردم

مخصوصا اخبار وبلاگی

موفق باشید
اگه به ما هم یک کم ارتباطات یاد بدید خیلی خوب میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد