چیزی که در تبلیغات، باید به آن توجه داشت تفاوت بین «ویژگی محصول» و «فایده محصول» است. بهگونهای که ویژگیهای محصول واقعیاتی را درباره محصول میگوید، اما مزایای محصول از منافع حاصل از این ویژگیها برای مشتری صحبت میکند. در ادامه مطلب وبلاگ «گروه سیگما» آمده است: هنوز هم هستند کسانی که معنی اصطلاح ساده DVD را نمیداند، اما اگر به مخاطب گفته شود که با استفاده از این قابلیت میتوان از تصویری بهتر و ... برخوردار بود، اثر دیگر خواهد داشت. آیا فکر کردهاید چند درصد مردم از اصطلاح Hi Fi SYSTEM سر درمیآورند (این اصطلاح در واقع یک کاتالوگ روایتگر ویژگیهای محصول است) اما در تبلیغ چیزی که مخاطب را تحریک میکند فایده حاصل از ویژگیهای محصول است.
سایت Isphilosophy در طول مدت فعالیت خود کوشیده است تا در حوزهی فلسفه و موضوعات مرتبط به تولید محتوایی مناسب و پر بار و نیز ایجاد فضایی جهت تبادل آراء و اندیشهها مبادرت ورزد. به همین دلیل و پس از تشکیل شورای تحریریه و بر اساس تصمیمی گروهی نام «اینک فلسفه» برای آغاز دورهی جدید و رویکرد تخصصیتر فعالیت سایت انتخاب گردید.
همچنین تالار گفتوگوی «اینک فلسفه» نیز فعالیت خود را آغاز کرده است. شما میتوانید با مراجعه به این تالار که لینک آن در سایت وجود دارد در آن عضو شده و به تبادل آراء و اندیشههای خود با سایر دوستان بپردازید. هماکنون این تالار یک گروه (گروه دانشجویان و دانشآموختگان فلسفه ایران) و 5 انجمن (آگورا، آکادمی فلسفه، فیلسوف خود باشید، فلسفه به زبان آدمیزاد و کافه فلسفه) دارد که شما نیز میتوانید در آنها حضور داشته باشید.