پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

مراسم معرفی برترین‌های روابط عمومی برگزار می‌شود

جزئیات، مهلت و نحوه‌ی ارسال آثار به جشنواره‌ی علمی و برترین‌های روابط عمومی ایران اعلام شد. به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هوشمند سفیدی - دبیر جشنواره‌ی علمی و برترین‌های روابط عمومی ایران - با اعلام این مطلب افزود: مهلت ارسال آثار تا 25 آبان‌ماه خواهد بود و نامه و دستورالعمل ارسال آثار در حال ارسال به روابط عمومی‌ها است.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را تشویق و ترویج فعالیت‌های الگو در روابط عمومی، قدردانی از رویکردهای علمی - تخصصی روابط عمومی در عرصه‌ی اجرا و تشویق پژوهشگران و تولید علم روابط عمومی عنوان کرد و گفت: جشنواره در دو بخش علمی و اجرایی برگزار می ‌شود. او ادامه داد: در بخش اجرایی، روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی می‌توانند آثار خود در زمینه‌های برنامه‌ریزی، نوآوری، پژوهش و مطالعات افکار عمومی و روابط عمومی الکترونیک به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی گفت: همچنین در بخش علمی، کلیه افراد حقیقی که در زمینه‌ی چاپ کتاب، تدوین پایان‌نامه، نوشتن مقاله یا پژوهش علمی در عرصه‌ی روابط عمومی آثاری را خلق کرده باشند، می‌توانند آثار خود را برای ارزیابی ارسال کنند؛ دانشجویان روابط عمومی می‌توانند فعالیت‌های نوشتاری و پژوهشی خود را برای قدردانی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. سفیدی مراسم معرفی برترین‌های روابط عمومی را ساعت صبح روز سه‌شنبه 24 دی‌ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما اعلام و تصریح کرد: شیوه‌ی ارزیابی آثار بر اساس استاندارد انجمن بین‌المللی روابط عمومی خواهد بود و هر اثر را حداقل سه داور ارزیابی خواهند کرد. او انتخاب چهره‌های ماندگار روابط عمومی در سطح جهان و نیز کارشناسان برتر روابط عمومی کشور را از دیگر برنامه‌های این جشنواره عنوان و خاطر نشان کرد: در این جشنواره از دانشگاه جامع علمی - کاربردی برای توسعه دانش روابط عمومی و تربیت دانش آموختگان این حرفه در مقاطع کاردانی و کارشناسی قدردانی خواهد شد و تندیس ویژه سمپوزیوم به رئیس دانشگاه مذکور اهدا می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد