پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

چرا فکر می‌کنیم تنها راه قانع کردن دیگران حرف زدن است!

کابوس تغییر کانال تلویزیونی توسط بیننده، هیچ‌گاه دست‌اندرکاران تبلیغات را رها نمی‌کند. به راستی تفاوت‌های اساسی تبلیغات کشور ما با تبلیغات معتبر جهانی چیست؟ فراموش نکنیم که الزاما تبلیغات خارجی همگی قابل توجه نیستند و بالعکس، تمامی ‌تبلیغات ما نیز ضعیف نیستند. اما چیزی که مشخص است فاصله‌ای قابل ملاحظه، بین تبلیغات ایرانی و خارجی وجود دارد. این تفاوت‌ها از ابعاد مختلف نظیر سناریو، تکنولوژی ساخت، بازیگر، بودجه، زمان ساخت و ... قابل بررسی است. در ادامه مطلب وبلاگ «گروه سیگما» به برخی تفاوت‌های تبلیغات ایرانی و خارجی اشاره شده و آمده است: ما از محصولمان می‌گوییم. اما آن‌ها نشان می‌دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد