مدیر کل تبلیغات و اطلاعرسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تلاش این دفتر برای تاسیس و راهاندازی رشته تبلیغات در دانشگاهها و مراکز علمی خبر داد. علیرضا کریمی اظهار کرد: روابط عمومی و تبلیغات، دانش تخصصی هستند و متناسب با دانش و تجربه و انتظار مخاطب، نحوه اطلاعرسانی و تبلیغ متفاوت میشود. وی از نحوه اطلاعرسانی و تبلیغات تولیداتی که در ایران صاحب مزیت است انتقاد و تصریح کرد: متاسفانه در اطلاعرسانی و تبلیغات محصولاتی که دانش فنی آن متعلق به خودمان است چه در داخل و چه در خارج از کشور موفق نبودهایم. مدیر کل تبلیغات و اطلاعرسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تلاش این دفتر برای تاسیس و راهاندازی رشته تبلیغات در دانشگاهها و مراکز علمی خبر داد و افزود: اگر تا دیروز اطلاعرسانی و تبلیغ با ابزار سنتی ممکن و شدنی بود باید بپذیریم امروز و با توجه به رشد و توسعه هر روزه فنآوریهای نوین در حال تبدیل شدن به امری محال است.