پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

چرخه پیام از روابط عمومی ‌به مردم

از وظایف مهم روابط عمومی، شناسایی افراد است. گرچه شناسایی این افراد با توجه به گسترده بودن جامعه، وظیفه‌‌ای دشوار به نظر می‌رسد، اما روابط عمومی‌ برای انتقال پیام چاره‌ای جز این ندارد.
نویسنده وبلاگ «روزگار وصل‌» به نشانی http://firoozehaskari.blogfa.com آورده است: یکی از فنون مهم برای پیشبرد امور روابط عمومی‌”برنامه‌ریزی برای رهبران فکری” است. منظور از “رهبران فکری” افرادی هستند که نقش محرک و رابط را بین وسائل ارتباط جمعی و مردم (مخاطبان) بازی می‌کنند. در واقع چرخه پیام از روابط عمومی‌ به مردم این طور صورت می‌پذیرد که پیام از طریق روابط عمومی‌ در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد و رسانه‌ها پیام را از راه انتشار به رهبران یا راهنمایان فکری می‌رسانند و در مرحله بعد رهبران فکری، پیام را میان مخاطبان عام و خاص پخش می‌کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد