پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

مستندات همایش روابط عمومی الکترونیک ...

مستندات سومین همایش روابط عمومی الکترونیک در دیدار مشترک مدیر کل دفتر وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر همایش روابط الکترونیکی به این وزارتخانه ارایه شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پرویز کرمی - مدیر کل دفتر وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی - در این دیدار با تاکید بر ضرورت توسعه روابط عمومی الکترونیک، خواستار کاربردی شدن نتایج و دستاوردهای همایش روابط عمومی الکترونیک در ادارات کل و واحدهای روابط عمومی وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها شد.

وی گفت: بهره‌گیری هوشمندانه و صحیح از فن‌آوری‌های نوین اطلاعات و ارتباطات علاوه بر ایجاد سرعت عمل، دقت و تخصص در انجام وظایفی که روابط عمومی‌ها بر عهده دارند موجب رضایتمندی بیش‌تر مخاطبان و ایجاد شرایط تعاملی میان مخاطب و سازمان می‌شود.

کرمی فعالیت‌های تحقیقاتی و علمی دبیرخانه دایمی همایش روابط عمومی الکترونیک را موجب پربارتر شدن نتایج و تسریع در استقرار نظام روابط عمومی الکترونیک دانست و اظهار امیدواری کرد: چهارمین همایش روابط عمومی الکترونیک به اهداف تعیین شده دست یابد.

در این دیدار امیرعباس تقی‌پور - دبیر همایش روابط عمومی الکترونیک - نیز با ارایه گزارشی از روند شکل‌گیری و فعالیت دبیرخانه دایمی همایش روابط عمومی الکرونیک گفت: خوشبختانه امروز شاهد ترسیم دورنما و چشم‌انداز مثبتی از جایگاه و نقش روابط عمومی‌ها در سایه به کارگیری ابزار و فن‌آوری‌های نوین هستیم در حالی که روابط عمومی سنتی در طول بیش از 50 سال فعالیت در کشور قادر به ترسیم چنین دورنمایی نشده است.

بر اساس این گزارش محمدحسین صفارهرندی - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - در پیامی به سومین همایش روابط عمومی الکترونیک در اردیبهشت ماه 87 تاکید کرده بود: توسعه روابط عمومی الکترونیک نه تنها یک ضرورت که یک الزام غیر قابل انکار است. در متن پیام وزیر فرهنگ و ارشاد با بیان این که پیشرفت و فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات، در دنیای امروز مفهوم بسیاری از پدیده‌ها از جمله «روابط عمومی» را دستخوش دگرگونی ساخته، عصر جدیدی را در تاریخ روابط عمومی رقم زده و بستر شکل‌گیری روابط عمومی الکترونیک را فراهم ساخته است تاکید شد: توسعه روابط عمومی الکترونیک نه تنها یک ضرورت که یک الزام غیرقابل انکار است، در این راه روابط عمومی‌ها باید استوار و محکم به سمت تحول ماهیت فرآیندهای روابط عمومی گام بردارند. در ادامه این پیام تصریح شد: آنچه روح روابط عمومی الکترونیک را می‌سازد، بینش حاکم بر آن می‌باشد و تکنولوژی‌ تنها ابزاری برای تحقق این آرمان است بهره‌مندی صحیح از این تکنولوژی در برقراری ارتباط دوسویه، راهبری مخاطب محوری در سازمان،‌ تطبیق برنامه‌ها و سیاست‌ها با گرایش‌ها و نیازهای مخاطبان می‌بایست با گام‌های آگاهانه و هوشمندانه در این مسیر باشد و وظایف روابط عمومی‌ها را به عنوان حلقه اتصال و ارتباط میان ملت و کارگزاران تنظیم کند. بنا بر اعلام چهارمین همایش روابط عمومی الکترونیک، اردیبهشت‌ماه سال 88 برگزار خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد