مستندات سومین همایش روابط عمومی الکترونیک در دیدار مشترک مدیر کل دفتر وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر همایش روابط الکترونیکی به این وزارتخانه ارایه شد.
/font>
به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پرویز کرمی - مدیر کل دفتر وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی - در این دیدار با تاکید بر ضرورت توسعه روابط عمومی الکترونیک، خواستار کاربردی شدن نتایج و دستاوردهای همایش روابط عمومی الکترونیک در ادارات کل و واحدهای روابط عمومی وزارتخانهها و سازمانها شد.
وی گفت: بهرهگیری هوشمندانه و صحیح از فنآوریهای نوین اطلاعات و ارتباطات علاوه بر ایجاد سرعت عمل، دقت و تخصص در انجام وظایفی که روابط عمومیها بر عهده دارند موجب رضایتمندی بیشتر مخاطبان و ایجاد شرایط تعاملی میان مخاطب و سازمان میشود. /font>
/font>
کرمی فعالیتهای تحقیقاتی و علمی دبیرخانه دایمی همایش روابط عمومی الکترونیک را موجب پربارتر شدن نتایج و تسریع در استقرار نظام روابط عمومی الکترونیک دانست و اظهار امیدواری کرد: چهارمین همایش روابط عمومی الکترونیک به اهداف تعیین شده دست یابد. /font>
/font>
در این دیدار امیرعباس تقیپور - دبیر همایش روابط عمومی الکترونیک - نیز با ارایه گزارشی از روند شکلگیری و فعالیت دبیرخانه دایمی همایش روابط عمومی الکرونیک گفت: خوشبختانه امروز شاهد ترسیم دورنما و چشمانداز مثبتی از جایگاه و نقش روابط عمومیها در سایه به کارگیری ابزار و فنآوریهای نوین هستیم در حالی که روابط عمومی سنتی در طول بیش از 50 سال فعالیت در کشور قادر به ترسیم چنین دورنمایی نشده است. /font>
/font>
بر اساس این گزارش محمدحسین صفارهرندی - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - در پیامی به سومین همایش روابط عمومی الکترونیک در اردیبهشت ماه 87 تاکید کرده بود: توسعه روابط عمومی الکترونیک نه تنها یک ضرورت که یک الزام غیر قابل انکار است. در متن پیام وزیر فرهنگ و ارشاد با بیان این که پیشرفت و فنآوری اطلاعات و ارتباطات، در دنیای امروز مفهوم بسیاری از پدیدهها از جمله «روابط عمومی» را دستخوش دگرگونی ساخته، عصر جدیدی را در تاریخ روابط عمومی رقم زده و بستر شکلگیری روابط عمومی الکترونیک را فراهم ساخته است تاکید شد: توسعه روابط عمومی الکترونیک نه تنها یک ضرورت که یک الزام غیرقابل انکار است، در این راه روابط عمومیها باید استوار و محکم به سمت تحول ماهیت فرآیندهای روابط عمومی گام بردارند. در ادامه این پیام تصریح شد: آنچه روح روابط عمومی الکترونیک را میسازد، بینش حاکم بر آن میباشد و تکنولوژی تنها ابزاری برای تحقق این آرمان است بهرهمندی صحیح از این تکنولوژی در برقراری ارتباط دوسویه، راهبری مخاطب محوری در سازمان، تطبیق برنامهها و سیاستها با گرایشها و نیازهای مخاطبان میبایست با گامهای آگاهانه و هوشمندانه در این مسیر باشد و وظایف روابط عمومیها را به عنوان حلقه اتصال و ارتباط میان ملت و کارگزاران تنظیم کند. بنا بر اعلام چهارمین همایش روابط عمومی الکترونیک، اردیبهشتماه سال 88 برگزار خواهد شد. /font>