پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

سومین جشنواره روابط عمومی‌های برتر غیردولتی اواخر مهر

خبرگزاری فارس: سومین جشنواره روابط عمومی‌های برتر بخش غیردولتی شامل موسسات و شرکت‌های تولیدی، صنعتی، بانکداری، مالی و اعتباری، فرهنگی، هنری، آموزشی، خدماتی و شرکتهای تعاونی در روزهای 23، 24، 25 مهرماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از ستاد اجرایی جشنواره روابط عمومی‌های برتر بخش غیردولتی، مراسم امسال شامل سه بخش است:
1 - جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های برتر بخش غیردولتی
2 - برگزاری نمایشگاه دستاوردهای روابط عمومی‌ها
3 - سمینار آموزشی و تخصصی و در بخش سمینار به موضوع‌های: کمپین تبلیغاتی از ایده تا اجرا - هزاره سوم روابط عمومی، بازاریابی و تبلیغات قرن بیست و یکم و نگرش به مدیریت و عناصر تشکیل دهنده آن (دوره گذار از مدیریت سنتی به مدیریت نوین) پرداخته می‌شود.
قابل ذکر است در جشنواره امسال محور اصلی انتخاب روابط عمومی‌های برتر به مدیریت روابط عمومی، اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه‌ها، انتشارات، امور نمایشگاهها، فعالیت‌های تبلیغاتی و بازاریابی و پژوهش و تحقیق اختصاص دارد. همچنین گروهی از کارشناسان، استادان دانشگاه و افراد مجرب و با سابقه در امور روابط عمومی و ارتباطات اجتماعی و بازاریابی و تبلیغات آثار ارسالی شرکت کنندگان را ارزیابی خواهند کرد.
اکبر نعمت‌الهی دبیر سومین جشنواره در مورد سازمانهای برگزار کننده اعلام داشت، این مراسم با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت تعاون، دانشگاه آزاد اسلامی، شهرداری تهران، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، انجمن فرهیختگان روابط عمومی، موسسه هفت هنر گیتی و حمایت گروهی از مطبوعات و خبرگزاریهای پایتخت برگزار می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد