پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

گسترش حوزه فعالیت روابط عمومی‌ها

یکی از فواید استفاده از ابزار و فناوری‌های نوین اطلاعات و ارتباطات در انجام وظایف و مسئولیت‌های روابط عمومی‌ها، گسترش دامنه و حوزه فعالیت روابط عمومی‌ها است.
نتایج آخرین نظرسنجی انجام شده در حوزه روابط عمومی الکترونیک، حاکی از آن است که با به‌کارگیری ابزار و تکنولوژی‌های نوین اطلاعات و ارتباطات در انجام وظایف روابط عمومی‌ها، فعالیت‌های این حوزه در حد خیلی زیاد و زیاد گسترش یافته است.
بر این اساس از میان 500 نفر از مدیران و کارشناسان روابط عمومی با پست‌های سازمانی مختلف و متنوع، بیشتر پاسخگویان (2/67 درصد) معتقدند روابط عمومی الکترونیک، حوزه فعالیت روابط عمومی سازمانشان را در حد خیلی زیاد و زیاد گسترش داده­ است.
در مقابل 4/22 درصد این تأثیر را تا حدودی و 8/6 درصد کم و خیلی کم ارزیابی کرده­اند.
در حالی که در مورد تأثیر روابط عمومی الکترونیک بر سایر فعالیت‌های حوزه روابط عمومی سازمان­ها ارزیابی بیشتر پاسخگویان یک ارزیابی متوسطی بوده است. بدین معنا که «رها ساختن سازمان­ها از قید و بند محدودیت­های زمانی و مکانی» (2/49 درصد)، «کاهش ارتباط چهره به چهره» (4/35 درصد) و «به کارگیری مخاطب سنجی الکترونیکی در فعالیت‌ها» (5/34 درصد) به عنوان موارد دیگری از تاثیرات روابط عمومی الکترونیک بر سازمان پاسخ دهندگان، در حد زیاد و خیلی زیاد ذکر شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد