پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

مدیریت تغییر پیش‌شرط رسیدن به روابط عمومی مطلوب است

 رئیس دانشگاه تربیت مدرس گفت: مدیریت تغییر پیش‌شرط رسیدن به روابط عمومی مطلوب است. به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، فرهاد دانشجو در نخستین همایش مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و فناوری با بیان این‌که دانشگاه تربیت مدرس یکی از برترین دانشگاه‌های جهان اسلام و برترین دانشگاه کشور است، افزود: در عصر انفجار اطلاعات و تعامل فرهنگ‌ها، در عصر فناوری نوین و در مسیر حرکت به سوی ایجاد دهکده علمی جهانی روابط‌ عمومی‌ها نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند. وی با تأکید بر این‌که روابط عمومی‌های کشور نیاز به تحول، تغییر جایگاه و نوآوری دارند، گفت: مدیریت تغییر پیش‌شرط رسیدن به روابط عمومی مطلوب است. رئیس دانشگاه تربیت مدرس ادامه داد: روابط عمومی هرگز نباید متوقف شود و به صورت مستمر باید در اندیشه بهبود در فرایند و محتوای آموزشی باشد. وی گفت: روابط عمومی‌ها با داشتن وظایفی همچون شناخت افکار عمومی، تجزیه و تحلیل فرصت‌ها، تهدیدها و محدودیت‌ها در جایگاه اطلاع‌رسانی موثر و پاسخگو قرار می‌گیرند. دانشجو با تأکید بر این‌که مدیران موفق از روابط عمومی‌ها انتظاراتی بیش از پیش دارند، گفت: روابط عمومی‌ها برای مدیران ارشد آموزش عالی کشور امکان خلق استراتژی‌های جدید را فراهم می‌آورند و مشکلات و پیچیدگی‌های مدیریت در آموزش عالی اتکای بیش از پیش به روابط عمومی‌ها را الزامی می‌کند.


نظرات 1 + ارسال نظر
حسین امامی یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:06 ب.ظ http://prblog.blogfa.com/post-330.aspx

با سلام/ باز جای خوشحالی اش باقی است که این شخص محترم مقاله ای درباره روابط عمومی خوانده است. این جملات را پیش از این در مقاله ای گفته بودم. از تیتر گرفته تا جملات دیگر!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد