پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

نقش موتورهای جست‌وجو در افکار عمومی

دکتر داوود زارعیان در نشستی با عنوان نقش موتورهای جست‌وجوی اینترنتی در مدیریت افکار عمومی جهان با بیان این که در دنیا از نظر کیفیت اینترنت رتبه‌ خوبی نداریم زیرا اینترنت هنوز وارد زندگی مردم نشده است، به تعداد 18 میلیون کاربر اینترنت در حال حاضر در ایران اشاره کرد و گفت: آخرین آمار سال 2007 در خصوص کاربران اینترنت و میزان استفاده از موتورهای جست‌وجو نشان می‌دهد که 57 درصد از کاربران اینترنت هر روز حداقل یک بار وارد این موتورها شده و 85 درصد از ترافیک هدفمند در اینترنت توسط موتورهای جست‌وجو ایجاد می‌شوند. گزارش کامل
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد