پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

روابط عمومی رابطه دو سویه با مردم است

رییس بخش ارتباطات دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه پوردو آمریکا گفت: روابط عمومی یک رابطه دو سویه با مردم است. پروفسور یحیی کمالی‌پور عصر سه‌شنبه در نخستین کارگاه آموزشی "رسانه و پلیس" در جمع معاونین و فرماندهان انتظامی استان کرمان و اساتید علوم ارتباطات دانشگاههای ایران، گفت: نیاز به ارتباطات و روابط عمومی‌ها در زندگی‌های کنونی هر روز بیشتر احساس می‌شود. وی مهمترین راه ارتباط با مردم را جلب اعتماد آنها دانست و گفت: نوع برخورد با مردم طرز تفکر آنها را شکل می‌دهد. کمالی پور وجود ذهنیت مثبت در مردم از روابط عمومی را داشتن ارتباط متقابل و مطلوب با مردم ذکر کرد. مدیر مرکز مطالعات جهانی دانشگاه پوردو آمریکا با اشاره به اینکه ایجاد ارتباط سازنده کاری سخت است ،افزود: در هر حوزه صدای عمل رساتر از صدای حرف است. پروفسورکمالی پور مسوولیت‌های روابط عمومی‌ها را در ایجاد کانال ارتباطی درون و برون سازمانی، ایجاد ارتباط بین سازمان و رسانه‌ها و خلاقیت و نگرش حرفه‌ای به روابط عمومی‌ها ذکر کرد. وی افزود: هر نهادی که با مردم سر و کار دارد باید ارتباطات و روابط عمومی را جدی بگیرد. وی با توصیه به روابط عمومی‌ها مبنی بر مصاحبه با خبرنگاران گفت: روابط عمومی‌ها باید با خبرنگاران رابطه خوبی داشته باشند و از مصاحبه با آنان استقبال کنند. رییس بخش ارتباطات دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه پوردو آمریکا از احساساتی عمل کردن در حیطه روابط عمومی‌ها به عنوان مشکل یاد کرد و گفت: در این امر احساسات نباید بر منطق غلبه کند. وی همچنین نشر اخبار به صورت واضح را به عنوان یکی از راههای جلوگیری از شایعه دانست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد