پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

مخاطب نیز در دنیای سایبر تولیدکننده محتواست

ما در فضایی رشد کردیم که رسانه برایمان برنامه‌ریزی می‌کرد و حالا با روزنامه‌نگاری آنلاین همه چیز تغییر کرده و مخاطب، برنامه‌ریز شده است.یونس شکرخواه - مدرس ارتباطات - با بیان این مطلب و با تاکید بر این که روزنامه‌نگاری آنلاین با روزنامه‌نگاری سایبر تفاوت دارد اظهار کرد: نخستین روزنامه الکترونیک با نام شیکاگوتریبون، در ماه می سال 1992 در آمریکا متولد شد.وی درباره امکانات در اختیار اینگونه از روزنامه‌نگاری افزود: حذف ماشین چاپ از حوزه تولید، تبدیل شدن محتوای نوشتاری به محتوای دیجیتال، تبدیل شدن محتوای منفرد به فرامتن و بروز امکانات و مهارت‌های جدید در تولید محتوا از جمله فرصت‌هایی است که این گونه از روزنامه‌نگاری در اختیار دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد