پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

روابط عمومی الکترونیک، انتظار پاسخگویی را برآورده می کند

مهم ترین درخواست مردم و رسانه ها ازروابط عمومی ها " پاسخگویی " است و روابط عمومی الکترونیک ، گزینه مناسبی برای برآورده کردن این انتظار است. به گزارش موج، سید رضا موسوی مدیرکل روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در دیدار دبیر و رییس کمیته برنامه ریزی و هماهنگی سومین همایش روابط عمومی الکترونیک با وی، با اعلام این مطلب افزود: فصل پوستر چسبانی و برگزاری مراسم و نصب پلاکارد توسط روابط عمومی ها به سر آمده و روابط عمومی هایی که با وظایف خود به خوبی آشنا هستند می توانند به عنوان واحدی استراتژیک در سازمان نقش آفرینی کنند. وی با اعلام این مطلب که در حال حاضر تکنولوژی به کمک روابط عمومی آمده است تا با استفاده از ابزار نوین ، مؤثرترعمل کند اضافه کرد: جریان دانشگاهی و علمی کشور با مشارکت فعال تر اساتید و دانشجویان بایستی تعریف جدیدی از روابط عمومی ارایه دهد. مدیرکل روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ، تعیین یک روز به عنوان روز روابط عمومی در تقویم رسمی کشور را فرصت مناسبی برای بررسی فرصت ها و چالش های پیش روی روابط عمومی ها دانست و اظهار امیدواری کرد دبیرخانه دایمی همایش روابط عمومی الکترونیک در دستیابی به اهداف خود مبنی بر استقرار نظام روابط عمومی الکترونیک در وزارتخانه ها و سازمان ها موفق شود. در این دیدار امیر عباس تقی پور دبیر سومین همایش روابط عمومی الکترونیک از برگزاری این همایش در روز 26 اردیبهشت 87 خبرداد و گفت : در همایش امسال تعدادی از سازمان ها تجارب موفقشان در زمینه روابط عمومی الکترونیک را در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهند داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد