پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

«کارنامه روابط عمومی ایران» منتشر می شود

کارگزار روابط عمومی/ 21 فروردین 1387 - «کارنامه روابط عمومی ایران» با هدف مستندسازی فعالیت های روابط عمومی در ایران منتشر می شود.

مهدی باقریان، مدیر مسوول انتشارات کارگزار روابط عمومی با بیان این مطلب گفت: بررسی کارنامه روابط عمومی ایران در سال 86 و عملکرد جریان های علمی و حرفه ای، نهادها و ادارات روابط عمومی سراسر کشور و مروری بر مهمترین وقایع می تواند چشم انداز روابط عمومی را در سال 87 ترسیم نماید.

وی افزود: کارنامه روابط عمومی ایران با نگاهی واقع بینانه به اتفاقات تلخ و شیرین روابط عمومی در سال 86، ترازویی برای سنجش نحوه عملکرد، جایگاه و وزن روابط عمومی در ایران خواهد بود.

باقریان گفت: بریده جراید اخبار و مطالب روابط عمومی، انتشار بیش از 400 مقاله کاربردی در حوزه های روابط عمومی، ارتباطات، روزنامه نگاری، مدیریت، تبیلغات و بازاریابی، معرفی انتشارات روابط عمومی، رویدادهای روابط عمومی در سال 86، نمایه مطالب به ترتیب روز، ماه و سال، معرفی انجمن ها، سایت ها و بلاگ های فعال، و ... از جمله مباحثی است که در قالب یک کتاب نفیس و مولتی مدیا منتشر خواهد شد.

مدیر موسسه کارگزار روابط عمومی اضافه کرد: همچنین به همراه «کارنامه روابط عمومی ایران؛ چهار ویژه نامه با عنوان های «روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی»، «تلفن همراه و کاربردهای آن در روابط عمومی»، «فنون روابط عمومی؛ ویژه جامعه اطلاعاتی، روزنامه نگاری آنلاین و روابط عمومی الکترونیک»، و «روابط عمومی بین المللی؛ تاکید بر خیزش رسانه ای و راهبردهای مقابله با تهاجم رسانه ای غرب» منتشر خواهد شد.باقریان در پایان از کلیه ادارات و واحدهای روابط عمومی، تبلیغات، ارتباطات، روزنامه نگاری و بازاریابی سراسر کشوردرخواست کرد که تولیدات و بسته های فرهنگی، تبلیغاتی و انتشاراتی و اطلاع رسانی خود را برای انتشار در کارنامه مذکور حداکثر تا پایان فروردین ماه به نشانی انتشارات کارگزار روابط عمومی ارسال نمایند.همچنین مدیران، کارشناسان، نویسندگان، صاحب نظران و بلاگرهای فعال می توانند آثار خود را برای درج در کارنامه به نشانی پست الکترونیک info@iranpr.org ارسال کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد