پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

جشنواره دستاوردهای رایانه ای

دومین جشنواره و نمایشگاه دستاوردهای رایانه ای ایران از 2 الی 4 بهمن ماه سالجاری در سالن تلاش وزارت کار و امور اجتماعی واقع در خیابان ولیعصر نرسیده به چهارراه پارک وی برگزار می شود.

سومین همایش روابط عمومی الکترونیک اردیبهشت ماه 87

مراحل اجرایی رسمی سومین همایش روابط عمومی الکترونیک با انتشار پیام الکترونیکی پروفسور یحیی کمالی پور، استاد ایرانی دانشکده ارتباطات دانشگاه پوردو آمریکا آغاز می شود. به گزارش موج، امیر عباس تقی پور دبیر سومین همایش روابط عمومی الکترونیک، با اعلام این مطلب افزود: این پیام از روز چهارشنبه 12دی ماه، به آدرس اینترنتی اساتید، روزنامه نگاران و اعضای دبیرخانه دایمی همایش روابط عمومی الکترونیک ارسال خواهد شد.وی با اعلام اینکه، بررسی چرایی و چگونگی استقرار نظام روابط عمومی الکترونیک در وزارتخانه ها، سازمان ها ومؤسسات دولتی و خصوصی، مهمترین هدف و محور مقالات سومین همایش روابط عمومی الکترونیک است، گفت: این همایش، اردیبهشت ماه سال87 و با حضور اساتید، دانشجویان، مدیران و کارشناسان روابط عمومی وزارتخانه ها، سازمان ها و مؤسسات دولتی و خصوصی سراسر کشور برگزار خواهد شد.

انتشار کتاب «بزرگان روابط عمومی» در سه جلد

انتشارات کارگزار روابط عمومی دوره سه جلدی کتاب «بزرگان روابط عمومی» نوشته مهدی باقریا و زهرا بابازادگان را منتشر کرد. در این دوره، بیش از 100 نفر از شخصیت های و فیلسوفانی که در ارتقاء و اعتلاء دانش و حرفه روابط عمومی در جهان نقش محوری داشته اند و تاثیرات شگرفی از خود به جای گذاشته اند معرفی می شوند.آشنایی و تسلط بر نظریه های روابط عمومی برای ورود به این رشته تخصصی، الگوسازی و الگوگیری، آشنایی با عظمت و اهمیت نقش روابط عمومی در تحقق اهداف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، دینی و بسترسازی برای خلق اندیشه های جدید و ثبت و به کارگیری آن در عرصه عمل از ویژگی این دوره سه جلدی می باشد.در بخشی از مقدمه این دوره آمده است:«یکی از مولفه های اصلی هر علمی، نظریه است و نظریه ها که منشاء اندیشه های تعالی بخش و موتور تحولات جامعه هستند معمولا توسط افراد برجسته خلق و بسط داده می شود.علم روابط عمومی هم مستثنی از این اصل و قاعده نیست و صاحب نظران و اندیشمندان روابط عمومی در دوره های مختلف با خلق اندیشه ها و نظرات مختلف، نقش بسزایی در پیشرفت جامعه بشری ایفا کرده اند. کارهایی که از این طریق صورت گرفته در برخی از برش های تاریخی منجر به انقلاب های بزرگ علمی شده است و گاهی اوقات نیز، زمینه و بستر را برای ارایه و خلق نظریه های انقلابی جدید فراهم کرده است.

ثبت‌نام دوره آموزش روزنامه‌نگاری و گرافیک مطبوعاتی

ثـبـت‌نـام سـی‌وهـفتـمیـن دوره آمـوزش کـوتـاه‌مـدت رشـته‌هـای روزنامـه‌نگاری و گـرافیک مطبـوعاتی از تاریخ 15 دی‌ماه 86 در دفتر مطالعات و توسعه رسانه‌ها آغاز می‌شود.

انتشار کتاب روابط عمومی بحران

موسسه روابط عمومی آرمان با همکاری انتشارات دنیای تغذیه کتاب مجموعه مقالات «روابط عمومی بحران» را چاپ و منتشر کرده است. به گزارش سرویس نگاهی به وبلاگ‌های خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در وبلاگ "اخبار ارتباطات" به نشانی http://mahmoodspace.blogfa.com در پیش‌گفتار این کتاب به قلم هوشمند سفیدی آمده است: روابط عمومی بحران شاخه جدیدی از روابط عمومی است که به مطالعه نحوه‌ی عمل روابط عمومی در پیشگیری و مواجهه منطقی در موقعیت‌های بحرانی می‌پردازد. کاربرد این شاخه در فعالیت‌های حرفه‌یی روابط عمومی، در مدیریت راهبردی از اهمیت اساسی برخوردار است و آن را در قرار گرفتن در جایگاه مدیریتی تقویت می‌کند. در روابط عمومی بحران، گام نخست مدیریت مساله و رویدادها بوده و با استفاده از شیوه‌های مطالعاتی و تاریخی، روابط عمومی به عنوان هشداردهنده اولیه عمل کرده و مدیریت سازمان را در پیش‌بینی و پیشگیری بحران‌ها یاری می‌دهد و در صورت بروز بحران، در کنترل و کاهش آثار منفی آن ایفای نقش می‌کند که این نقش اخیر را باید گام دوم روابط عمومی بحران تلقی کرد. بی‌تردید، برای جامعه ما که در کانون بحران قرار دارد و برای جامعه معاصر که با بحران‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و... در حوزه‌های ملی و بین‌المللی مواجه است، توانایی کاربرد روابط عمومی برای مدیریت از ارزش والایی برخوردار است.