پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

انتشار کتاب «بزرگان روابط عمومی» در سه جلد

انتشارات کارگزار روابط عمومی دوره سه جلدی کتاب «بزرگان روابط عمومی» نوشته مهدی باقریا و زهرا بابازادگان را منتشر کرد. در این دوره، بیش از 100 نفر از شخصیت های و فیلسوفانی که در ارتقاء و اعتلاء دانش و حرفه روابط عمومی در جهان نقش محوری داشته اند و تاثیرات شگرفی از خود به جای گذاشته اند معرفی می شوند.آشنایی و تسلط بر نظریه های روابط عمومی برای ورود به این رشته تخصصی، الگوسازی و الگوگیری، آشنایی با عظمت و اهمیت نقش روابط عمومی در تحقق اهداف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، دینی و بسترسازی برای خلق اندیشه های جدید و ثبت و به کارگیری آن در عرصه عمل از ویژگی این دوره سه جلدی می باشد.در بخشی از مقدمه این دوره آمده است:«یکی از مولفه های اصلی هر علمی، نظریه است و نظریه ها که منشاء اندیشه های تعالی بخش و موتور تحولات جامعه هستند معمولا توسط افراد برجسته خلق و بسط داده می شود.علم روابط عمومی هم مستثنی از این اصل و قاعده نیست و صاحب نظران و اندیشمندان روابط عمومی در دوره های مختلف با خلق اندیشه ها و نظرات مختلف، نقش بسزایی در پیشرفت جامعه بشری ایفا کرده اند. کارهایی که از این طریق صورت گرفته در برخی از برش های تاریخی منجر به انقلاب های بزرگ علمی شده است و گاهی اوقات نیز، زمینه و بستر را برای ارایه و خلق نظریه های انقلابی جدید فراهم کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد