پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

اتحادیه بین المللی ارتباط گران تجاری

اتحادیه بین المللی ارتباط گران تجاری (IABC) یک اتحادیه غیرانتفاعی حرفه ای است که مقر آن در سان فرانسیسکو، کالیفرنیا قرار دارد و دارای بیش از ١٣ هزار عضو بیش از ١٠٠ شعبه در ٦٢ کشور است. خواست اتحادیه حمایت از اعضاء خود در کارشان برای ایجاد ارتباط راهبردی، تعاملی، اساسی و بین المللی سازمانی است. اعضاء از طریق فعالیت های شعبه محلی، ملی و ابتکار عمل های توسعه حرفه ای منطقه ای که به صورت آنلاین به آن ها دست می یابند، از طریق تلفن و به صورت فردی، کنفرانس بین المللی، چاپ مجله، مجله دنیای ارتباطات(communication World)، بولتن CW، یک خبرنامه آن‌لاین و یک وب سایت اینترنتی (www.iabc.com) به هم مرتبط می‌شوند. یک هیات امناء اجرایی داوطلب متشکل از ٢٦ ارتباط گر (communicator) دیدگاه راهبردی را برای سازمان فراهم می کنند که توسط رهبران داوطلب منطقه ای و محلی ابلاغ می گردد. یک رییس و کارکنان حقوق بگیر در مقر اصلی آن، همه روزه به انجام کارهای اداری اتحادیه می پردازند.سازمان به بازوی پژوهشی بسیار توسعه یافته و بسیار با ارزش خود، موسسه پژوهشی اتحادیه، می بالد. موسسه، پژوهش های اصلی را که هدف آن پیشبرد ارتباطات کاربردی، مفهومی و موثر است را به عهده دارد. از طریق برنامه اعتباری اتحادیه ارتباط گران حرفه ای می توانند با عنوان یک پیام دهنده تجاری معتبر (Accredited Business Communicator) (ABC) به فعالیت بپردازند. علاوه بر جایزه های مشهور متعدد، IABC برنامه جوایز گلد کوئیل (Gold Quill Awards Program) را ارایه می‌کند، یک مسابقه سالانه بین المللی برای تعالی در ارتباطات.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد