پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

تقدیر انجمن بین‌المللی روابط عمومی (ایپرا) از بانک کشاورزی

انجمن بین‌المللی روابط عمومی (ایپرا) از بانک کشاورزی به علت تعالی اصول و روش‌های روابط عمومی، اطلاع رسانی رسانه‌ای و مشارکت این بانک در بخش "ارتباط رسانه‌ای" و انتخاب مدیر برتر روابط عمومی جهان در سال ‪ ۲۰۰۷‬میلادی قدردانی کرد. به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا، مشاور عالی مدیرعامل بانک کشاورزی در این خصوص گفت: این مشارکت در قالب جشنواره جوایز طلایی انجمن بین‌المللی روابط عمومی انجام گرفت و روابط عمومی این بانک با توجه به درخشش چشمگیر طی سالهای اخیر در سطح کشور پا به رقابت جهانی در این عرصه گذاشت و موفق به دریافت ‪ ۲‬لوح تقدیر از انجمن بین‌المللی روابط عمومی (ایپرا) شد که به عنوان عالی‌ترین مرجع روابط عمومی در جهان مطرح است و ‪ ۱۰۰‬کشور جهان در آن عضو هستند. "قاسم محمدی" افزود: دریافت لوح اول به دلیل توسعه و موفقیت ارتباطات رسانه‌ای و تعامل گسترده با خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌ها بوده است و دریافت لوح دوم به مدیریت روابط عمومی بانک کشاورزی به علت رویکرد علمی و تخصصی و توجه به امر برنامه‌ریزی ارتباطی در مدیریت ارتباطات بانک تعلق گرفته است. وی با تاکید بر اینکه ارزشهای دینی، فرهنگ بومی و ایرانی و علم گرایی و اقدام‌های حرفه‌ای اساس و مبنای فعالیت‌های روابط عمومی بانک کشاورزی را تشکیل می‌دهد، گفت: این توفیقات در گرو توجه و پیاده‌سازی شعارهای اصلی دولت در زمینه عدالت محوری، مهرورزی، خدمت به بندگان خدا و تعالی همه جانبه جامعه حاصل شده است. محمدی همچنین به انتصاب خود به عنوان دبیر نخستین کنگره کنفدراسیون روابط عمومی کشورهای اسلامی که قرار است در تهران برگزار شود، اشاره و ابراز امیدواری کرد: با برگزاری این کنگره، اتحادیه انجمن‌های روابط عمومی کشورهای اسلامی با رویکرد انسجام اسلامی به تدوین برنامه‌های لازم برای توسعه روابط عمومی در جهان اسلام و مقابله علمی، فکری و اصولی با هجمه استکبار علیه اسلام و مقدسات اسلامی مبادرت کند. مشاور عالی بانک کشاورزی مشتری مداری، مخاطب محوری و کرامت انسانی را اصل حاکم بر فعالیت‌ها و برنامه‌های ارتباطی این بانک عنوان کرد و گفت: تقویت و توسعه رفتار اسلامی توام با مهر و عطوفت با مشتریان مورد تاکید این بانک است. وی نیکی به مشتریان، مهرورزی با آنان و تلاش بر امر رشد و رونق اقتصادی کشاورزی را با رویکرد عدالت گرایانه از سیاست‌های بنیادی بانک کشاورزی اعلام کرد و گفت: این سیاست‌ها اصول حاکم بر ارتباطات مردمی در قالب برنامه توسعه ارتباط عاطفی و حرفه‌ای با کشاورزان، تولیدکنندگان و مشتریان این بانک را تشکیل می‌دهند. وی در پایان، این توفیقات را مرهون همکاری و همراهی دلسوزانه تمام رسانه‌های گروهی به ویژه رسانه ملی، مطبوعات و نشریات تخصصی، اقتصادی و کشاورزی دانست و کسب این موفقیت‌ها را به آنان تبریک گفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد