انجمن بینالمللی روابط عمومی (ایپرا) از بانک کشاورزی به علت تعالی اصول و روشهای روابط عمومی، اطلاع رسانی رسانهای و مشارکت این بانک در بخش "ارتباط رسانهای" و انتخاب مدیر برتر روابط عمومی جهان در سال ۲۰۰۷میلادی قدردانی کرد. به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا، مشاور عالی مدیرعامل بانک کشاورزی در این خصوص گفت: این مشارکت در قالب جشنواره جوایز طلایی انجمن بینالمللی روابط عمومی انجام گرفت و روابط عمومی این بانک با توجه به درخشش چشمگیر طی سالهای اخیر در سطح کشور پا به رقابت جهانی در این عرصه گذاشت و موفق به دریافت ۲لوح تقدیر از انجمن بینالمللی روابط عمومی (ایپرا) شد که به عنوان عالیترین مرجع روابط عمومی در جهان مطرح است و ۱۰۰کشور جهان در آن عضو هستند. "قاسم محمدی" افزود: دریافت لوح اول به دلیل توسعه و موفقیت ارتباطات رسانهای و تعامل گسترده با خبرنگاران و نمایندگان رسانهها بوده است و دریافت لوح دوم به مدیریت روابط عمومی بانک کشاورزی به علت رویکرد علمی و تخصصی و توجه به امر برنامهریزی ارتباطی در مدیریت ارتباطات بانک تعلق گرفته است. وی با تاکید بر اینکه ارزشهای دینی، فرهنگ بومی و ایرانی و علم گرایی و اقدامهای حرفهای اساس و مبنای فعالیتهای روابط عمومی بانک کشاورزی را تشکیل میدهد، گفت: این توفیقات در گرو توجه و پیادهسازی شعارهای اصلی دولت در زمینه عدالت محوری، مهرورزی، خدمت به بندگان خدا و تعالی همه جانبه جامعه حاصل شده است. محمدی همچنین به انتصاب خود به عنوان دبیر نخستین کنگره کنفدراسیون روابط عمومی کشورهای اسلامی که قرار است در تهران برگزار شود، اشاره و ابراز امیدواری کرد: با برگزاری این کنگره، اتحادیه انجمنهای روابط عمومی کشورهای اسلامی با رویکرد انسجام اسلامی به تدوین برنامههای لازم برای توسعه روابط عمومی در جهان اسلام و مقابله علمی، فکری و اصولی با هجمه استکبار علیه اسلام و مقدسات اسلامی مبادرت کند. مشاور عالی بانک کشاورزی مشتری مداری، مخاطب محوری و کرامت انسانی را اصل حاکم بر فعالیتها و برنامههای ارتباطی این بانک عنوان کرد و گفت: تقویت و توسعه رفتار اسلامی توام با مهر و عطوفت با مشتریان مورد تاکید این بانک است. وی نیکی به مشتریان، مهرورزی با آنان و تلاش بر امر رشد و رونق اقتصادی کشاورزی را با رویکرد عدالت گرایانه از سیاستهای بنیادی بانک کشاورزی اعلام کرد و گفت: این سیاستها اصول حاکم بر ارتباطات مردمی در قالب برنامه توسعه ارتباط عاطفی و حرفهای با کشاورزان، تولیدکنندگان و مشتریان این بانک را تشکیل میدهند. وی در پایان، این توفیقات را مرهون همکاری و همراهی دلسوزانه تمام رسانههای گروهی به ویژه رسانه ملی، مطبوعات و نشریات تخصصی، اقتصادی و کشاورزی دانست و کسب این موفقیتها را به آنان تبریک گفت.