پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

برگزاری اولین کنفرانس انجمن جهانی ارتباطات در شانگهای چین

اولین کنفرانس بین المللی انجمن جهانی ارتباطات ( Global Communication Association) طی دو روز در مرکز کنفرانس های بین المللی دانشگاه شانگهای چین با موفقیت برگزارشد . در این کنفرانس  قریب یکصد استاد و محقق ا ز ا قصی نقا ط د نیا به بررسی راه کارها و نقش رسانه های جمعی در توسعه کشورها و ارتقای پژوهش در مطالعات جهانی و همچنین روش های ارتقای علمی همکاری  میان دانشگاه های بزرگ پرداختند. راهکارهای آسان سازی انجام پروژه های مشترک تحقیقاتی میان نخبگان، پژوهشگران و فارغ التحصیلان ارتباطات در سراسرجهان از دیگر موضوعاتی بود که شرکت کنندگان در کنفرانس شانگهای برآن تأکید کردند.

 پروفسور یحیی کمالی پور رییس ایرانی دپارتمان ارتباطات دانشگاه پوردو (Purdue)  بنیانگذار ورییس این انجمن جهانی است.

براساس این گزارش تاکنون دانشگاه های  10 کشور ازجمله هند -  استرالیا -  مکزیک و هو نگ کو نگ آمادگی خو درا برای برگزاری کنفرانسهای آینده این انجمن اعلا م کرده اند.

 این گزارش  می افزاید کشور عمان میزبان سال آینده این کنفرانس خواهد بود.  امیر عباس تقی پور دبیر همایش روابط عمومی الکترونیک با ارسال نامه ای خطاب به پروفسور کمالی پور از آمادگی دبیرخانه دایمی این همایش برای برنامه ریزی و برگزاری این کنفرانس در سال 2009 میلادی در ایران خبرداد.

 پروفسور کمالی پوردریادداشتی نوشت: فعالیت های شما (دبیرخانه دایمی همایش روابط عمومی الکترونیک) قابل ستایش و تقدیر است. امیدوارم همواره در پیشبرد روابط عمومی در کشورمان، ایران موفق باشید. وی اضافه کرده است :انشاءالله بزودی برنامه ریزی برای برگزاری این کنفرانس در ایران را شروع می کنیم.

 گفتنی است پروفسورکمالی پور در آخرین سفر خودبه ایران با حضور در دبیرخانه این همایش از نزدیک در جریان فعالیت های آن قرار گرفته و با پذیرش عنوان رییس شورای مشورتی این دبیرخانه موافقت کرده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد