پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

بورس دانشگاه کلمبیا برای گسترش مطبوعات آزاد

از روزنامه نگاران کشورهای در حال توسعه یا در حال گذار دعوت می شود برای دریافت بورس "جک هووارد" جهت تحصیل در دانشکده روزنامه نگاری دانشگاه کلمبیای نیویورک در مقطع فوق لیسانس ثبت نام کنند. مهلت: پانزدهم دسامبر 2008.هدف این برنامه آماده سازی روزنامه نگاران برای هدایت مطبوعات آزاد در کشورهای متبوعشان است. دو نفر بر اساس نیازهای مالی، استعداد علمی و میل به تاثیرگذاری در روزنامه نگاری کشورشان انتخاب خواهند شد.

ادامه مطلب ...

هماهنگی بین روابط عمومی‌ و بازاریابی

به گزارش سرویس نگاهی به وبلاگ‌های خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نویسنده وبلاگ "مدیریت روابط عمومی الکترونیکی" به نشانی http://eprm.blogfa.com آورده است: روابط عمومی ‌یک کارکرد مدیریتی است که به طور سنتی بر گونه‌های مختلف ارتباطی یک سازمان با بخش‌های مختلف جامعه تاکید می‌کند. روابط عمومی‌ در جستجوی افزایش و ارتقاء این ارتباطات و خلق درک و شناخت متقابل و حسن نظر و حمایت عمومی ‌است.

ادامه مطلب ...

تاسیس انجمن روابط عمومی مسلمانان

کوالالامپور- دبیرکل انجمن متخصصان روابط عمومی ایران گفت: با تلاشهای صورت گرفته در تاسیس انجمن روابط عمومی مسلمانان جهان، می‌توان انتظار داشت که نظام سلطه رسانه‌ای موجود در جهان دستخوش تغییر قرار گیرد. به گزارش ایرنا، مهدی باقریان روز دوشنبه در دومین کارگاه آموزشی روابط عمومی‌های ایران در مالزی در سمیناری که به همین منظور و با عنوان ارتباطات، شفافیت و حکومت امروز از دیدگاه اسلامی در محل تالار اجتماعات انستیتو بین‌المللی اندیشه و تمدن اسلامی (ایستاک) برگزار شد از متولیان و اندیشمندان روابط عمومی در کشورهای مالزی و اندونزی برای مشارکت در تاسیس انجمن روابط عمومی مسلمانان جهان قدردانی کرد.

ادامه مطلب ...

پیچ و خم‌های روابط عمومی در ایران

امروز که نزدیک به 55 سال از حیات روابط عمومی‌ در ایران می‌گذرد، همچنان در پیچ و خم مشکلات دهه‌های گذشته گرفتار است و هنوز وظایف واقعی روابط عمومی‌ها در سازمان تبیین نشده و در ‌هاله‌ای از ابهام قرار دارد. عدم اقتدار روابط عمومی ‌مهمترین چالش موجود روابط عمومی‌ها در شرایط فعلی است که باید در جهت رفع آن هرچه زودتر چاره‌ای اندیشیده شود.

ادامه مطلب ...

پیچ و خم‌های روابط عمومی در ایران

امروز که نزدیک به 55 سال از حیات روابط عمومی‌ در ایران می‌گذرد، همچنان در پیچ و خم مشکلات دهه‌های گذشته گرفتار است و هنوز وظایف واقعی روابط عمومی‌ها در سازمان تبیین نشده و در ‌هاله‌ای از ابهام قرار دارد. عدم اقتدار روابط عمومی ‌مهمترین چالش موجود روابط عمومی‌ها در شرایط فعلی است که باید در جهت رفع آن هرچه زودتر چاره‌ای اندیشیده شود.

ادامه مطلب ...