پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

راه یافتن پیام‌های تبلیغاتی به توییتر

سرویس میکرووبلاگ‌نویسی محبوب توییتر در تلاش برای درآمدزایی، سرانجام نمایش تبلیغات در سایتش را آغاز می‌کند.به گزارش ایسنا، سیستم تبلیغاتی جدیدی که "توییت‌های ترویجی" نام دارد، تنها در جست‌وجوهای وب‌سایت توییتر ظاهر خواهد شد و پیام‌ها به گروه کوچکی از بازاریابان آزمایشی از جمله ویرجین امریکا، بست بای، سونی پیکچرز و استارباکس محدود خواهند بود.انتظار می‌رود کمتر از 10 درصد از کاربران توییتر این تبلیغات را مشاهده کنند اما این پیام‌ها در کم‌تر از چند روز آینده در تمامی جست‌وجوهای مربوط مشاهده خواهند شد.توییتر به ابزار اطلاعاتی و ارتباطی محبوب برای میلیون‌ها نفر در سراسر جهان تبدیل شده، به‌ویژه پس از این که سال گذشته رشد فوق‌العاده‌ای را تجربه کرد. این شرکت حتی با فروش دسترسی به پیام‌های 140 کاراکتری سرویسش به موتورهای جست‌وجو، اندکی سودده شده است.

درآمد تبلیغاتی برای وب‌سایت‌ها به‌منظور کسب درآمد در عین رایگان بودن برای مصرف‌کنندگان روش مناسبی است. رشد انفجاری در فعالیت شبکه اجتماعی علاقه بازاریابان را به سمت این سرویس‌ها جلب کرده است.توییتر از زمان راه‌اندازی در ماه اوت 2006 به سرعت رشد کرده و مدعی داشتن بالای 50 میلیون کاربر است و بنا بر اعلام این سرویس، کاربرانش روزانه 50 میلیون پیام توییتی ایجاد و ارسال می‌کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد