پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

سکندلایف محیط مجازی اختصاصی برای شرکت‌ها می‌سازد

سکندلایف با افزودن بعد جدیدی، مکان‌های خصوصی به‌منظور دیدارهای مجازی و مبادله کالاهای مجازی برای شرکت‌ها فراهم می‌کند.به گزارش ایسنا، نسخه بتا یا آزمایشی «سکندلایف اینترپرایز» با قیمتی که از 55 هزار دلار آغاز می‌شود، ازسوی لیندن لب که خالق این دنیای مجازی است، راه‌اندازی شد.سرویس سکندلایف اینترپرایز با افزودن لایه جدیدی از امنیت برای تشویق کاربران اداری، به شرکت‌ها امکان می‌دهد سایت سکندلایف را در شبکه‌های خود و در پشت فایروالهایشان اجرا کرده و به جای استفاده از مکان‌های دنیای واقعی، در شبکه‌های رایانه‌یی خود یا رایانه‌های لیندن لب ملاقات‌های خصوصی مجازی برگزار کنند.

شرکت‌های متعددی شامل IBM و Northrop Grumman در نسخه «سکندلایف اینترپرایز» مشارکت دارند؛ بیش از 1400 شرکت، مدرسه، سازمان‌های دولتی و سازمان‌های دیگر در سراسر جهان از سکند لایف برای دیدار، آموزش و کارهای دیگری که معمولا مستلزم سفر کارمندان هستند، استفاده می‌کنند.

در سکندلایف افراد به‌وسیله شخصیت‌های مجازی که به آواتار معروف هستند، معرفی می‌شوند و می‌توانند از طریق رایانه های محل کار و خانه به تعاملات اجتماعی بپردازند.

بنا بر ارزیابی IBM، این شرکت با برگزاری کنفرانس اخیری در سکندلایف به جای دنیای واقعی، بیش از 32 هزار دلار صرفه‌جویی کرده است.

سکندلایف پس از راه‌اندازی شدن در سال 2003، به‌عنوان مکانی برای بازی، ارتباطات اجتماعی و انجام کسب و کار تجربه موفقیت آمیزی داشت اما محبوبیتش در سال‌های اخیر میان کاربران عادی کاهش یافته و لیندن لب را وادار ساخته توان این دنیای مجازی را به‌عنوان مکانی برای دیدارها، کنسرت‌ها و سایر رویدادهای دنیای واقعی تبلیغات کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد