پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

مدیر مسوول روزنامه‌ دنیای فوتبال: روزنامه فعلا منتشر نمی‌شود

روزنامه ‌ورزشی دنیای فوتبال بنا بر تصمیم شورای سیاست‌گذاری این روزنامه فعلا منتشر نمی‌شود.علی عالی ـ سردبیر روزنامه دنیای فوتبال ـ در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این که دنیای فوتبال در دور جدید انتشار وارد بحث مدیریت کلان ورزش شده و سعی کرده بسیاری از مسائل حوزه مدیریت را افشا کند، گفت: در پی افشاگری‌های این روزنامه شکایاتی از سوی سازمان تربیت بدنی، فدراسیون فوتبال و باشگاه‌های فوتبال از این روزنامه به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابراز شده است.او در ادامه با بیان اینکه تاکنون 16 شکایت از دنیای فوتبال به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رسیده است، افزود: این شکایات در پی انتشار ریزهزینه‌های برخی از باشگاه‌های فوتبال با استناد بر صورت مالی آن‌ها، انتقاد به عملکرد مدیریتی در سازمان تربیت بدنی و فدراسیون فوتبال بوده است که نشان‌دهنده تحمل کم مسوولان در برابر انتقاد است.

وی ادامه داد: این در حالی است که مدیران باشگاه‌ها اطلاعات منتشر شده از سوی روزنامه را تایید کرده اما غرض‌ورزانه می‌دانند و به شکایت اقدام می‌کنند.

سردبیر روزنامه دنیای فوتبال با بیان اینکه این روزنامه قصد کمک به فوتبال را دارد و می‌خواهد در این عرصه باقی مانده و فعالیت کند، خاطرنشان کرد: برای پرهیز از توقیف روزنامه، شورای سیاست‌گذاری روزنامه تصمیم گرفت فعلا منتشر نشود و ادامه انتشار را به صلاح ندانست.

روز گذشته برخی از سایت‌های خبری خبر توقیف روزنامه ورزشی دنیای فوتبال را روی خروجی خود قرار دادند و درحالی‌که برخی شنیده‌ها از اعلام‌های شفاهی در این زمینه حکایت داشتند، مدیر مسوول دنیای فوتبال در این‌باره به خبرنگار رسانه ایسنا گفته بود: تاکنون هیچ ابلاغ کتبی یا شفاهی مبنی بر توقیف روزنامه به دست ما نرسیده است؛ بنابراین روزنامه فردا منتشر خواهد شد.

علیرضا ملکیان - معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی - نیز در پاسخ به سوال ایسنا از توقیف این روزنامه ابراز بی‌اطلاعی کرده و تاکید کرد: روزنامه دنیای فوتبال از سوی این معاونت توقیف نشده است.

اما حمیدرضا الهی ـ مدیر مسوول روزنامه دنیای فوتبال ـ امروز به خبرنگار ایسنا گفت: روزنامه فعلا منتشر نشده و زمان انتشار مجدد آن مشخص نیست و به جمع‌بندی شورای سیاست‌گذاری روزنامه بستگی دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد