پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

نوکیا شبکه اجتماعی جدید خریداری کرد

نوکیا شرکت شبکه اجتماعی Dopplr را که به کاربران امکان می‌دهد فهرستی از مکان‌های مورد علاقه‌ای که در شهر خود یا شهرهای دیگر از آن‌ها بازدید کرده‌اند را ایجاد کنند، خریداری کرد.به گزارش ایسنا، جزئیات مالی این قرارداد توسط نوکیا فاش نشده است؛ همچنین این شرکت به برنامه خود برای استفاده از تخصص Dopplr اشاره نکرده است.این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرده است که Dopplr دانش ایجاد اجتماعات اینترنتی و نشان دادن مسافرت‌ها، تجارب و آزمایش‌های گروهی در وب را برای بخش خدمات نوکیا به ارمغان می‌آورد. این شبکه اجتماعی پس از این که به کنترل نوکیا درآمد همچنان به فعالیت ادامه می‌دهد.

بر اساس این گزارش علاقه نوکیا و سازندگان تلفن همراه دیگر و اپراتورها در شبکه‌های اجتماعی برروی تلفن‌های همراه با سرعت فزاینده‌ای رشد می‌کند.این دومین بار در طی چند هفته است که نوکیا به خریداری یک شرکت شبکه اجتماعی اقدام می‌کند؛ این شرکت در 11 ماه سپتامبر اعلام کرد که بخشی از دارایی Plum Ventures را خریداری کرده است؛ این شرکت پلت‌فرمی را برای کاربران خواهان اشتراک‌گذاری بخش‌های خصوصی‌تر زندگیشان با افراد نزدیک به آن‌ها ایجاد کرده است کاربران نیز به شبکه‌های اجتماعی برروی تلفن‌های همراه علاقه بیش‌تری نشان می‌دهند. فیس بوک در سوم ماه سپتامبر اعلام کرد بیش از 65 میلیون نفر به طور فعالانه از دستگاه‌های قابل حملشان برای دسترسی به این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند که در مقایسه با 20 میلیون در هشت ماه گذشته، افزایش قابل توجهی نشان می‌دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد