پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

پژوهشکده مجازی روابط عمومی

پیش بسوی فراگیری روابط عمومی...

تازه‌های کتابخانه تخصصی علوم ارتباطات و روزنامه‌نگاری منتشر شد

دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها چهل و پنجمین فهرست تازه‌های کتابخانه تخصصی علوم ارتباطات و روزنامه‌نگاری (سه ماهه اول 88) را منتشر کرد.به گزارش خبرگزاری فارس، الادینی، مدیر کتابخانه تخصصی ضمن اعلام این مطلب گفت: در سه ماهه اول سال جاری تلاش‌های ویژه‌ای صورت گرفت تا با سفارش و خریداری جدیدترین منابع منتشر شده و بهره‌گیری از جدیدترین کتب ارائه شده در بیست و دومین نمایشگاه کتاب، فهرستی از تازه‌ترین آثار انتشار یافته تهیه و در اختیار مراجعان قرار گیرد.وی افزود: بر‌اساس گزارش سه ماهه اول 88، با سفارش و خریداری 31 عنوان کتاب فارسی جدید، فهرست منابع موجود در این بخش به 4592 عنوان افزایش پیدا کرده است. در بخش کتاب‌های لاتین نیز با خریداری 18 عنوان کتاب جدید، تعداد کتاب‌های موجود در این حوزه به 2258 عنوان رسیده است.

مدیر کتابخانه تخصصی با اشاره به بخش مقالات فارسی و لاتین در این پایگاه اظهار داشت: در حال حاضر با آماده‌سازی 410 عنوان مقاله جدید فارسی، تعداد مقالات موجود در این بخش بالغ بر 15374 عنوان مقاله شده است. تعداد مقالات لاتین نیز با افزایش 44 عنوان مقاله جدید به 5584 عنوان افزایش یافته است.

الادینی در خصوص آخرین آمار ارائه شده در بخش نشریات فارسی و لاتین اظهار داشت: طبق پیگیری‌های صورت گرفته، طی سه ماهه اول سال جاری با دریافت 107 شماره جدید از 50 عنوان نشریه فارسی، تعداد نشریات فارسی موجود به 9980 عنوان رسیده است. در مورد نشریات لاتین نیز با دریافت 3 شماره جدید، در حال حاضر تعداد آن‌ها بالغ بر 1154 شماره شده است.

وی افزود: در بهار امسال به طور میانگین 1323 نفر به منظور بهره‌گیری از امکانات و منابع کتابخانه، به این مرکز مراجعه کرده‌اند و کتابخانه با پذیرش 24 نفر عضو جدید، طبق آخرین آمار دارای 583 نفر عضو ثابت است.

مدیر کتابخانه تخصصی در پایان خاطرنشان کرد: چهل و پنجمین فهرست تازه‌های کتابخانه (ویژه بهار 88) از هم‌اکنون در صفحه جستجوی کتابخانه قابل بازیابی است
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد